A fost o primăvară cu mult timp pentru…tot ceea ce nu aveam timp să facem înainte. Dar câți dintre noi au regăsit și perseverența de a duce până la capăt ce și-au propus în perioada aceasta? Cu ajutorul a patru influenceri, Heinz a testat limitele răbdării românilor și i-a premiat pe cei care le-au depășit.
Testul suprem al răbdării
Un brand cu 150 de ani de istorie știe că lucrurile bune vin în timp. Ca să demonstreze asta, Heinz a lansat puzzle-ul în ediție limitată format exclusiv din piese roșii. Ce imagine descoperi odată ce termini puzzle-ul? Ketchup, desigur!
În România, provocarea a venit sub forma unei campanii online, care a fost organizată de către distribuitorul Nordic Food, împreună cu agenția Mercury360.
„Am îmbrățișat cu drag propunerea de a distribui în piața un produs care vine în sprijinul consumatorilor, într-un moment dificil pentru noi toți. Ne-am bucurat...pentru moment, după aceea am realizat că este vorba despre un puzzle total roșu și am simțit imediat provocarea, deoarece nu știam cum va fi perceput de către consumatori. După multe semne de întrebare, am găsit și soluția, care s-a dovedit a fi și cea câștigătoare - îl lăsăm pe mâinile celor care au demonstrat deja că răbdarea este punctul lor forte”, Virginia Zeca (Account Manager Mercury360).
Dacă influencerii au timp, au și fanii lor
Heinz a dat startul provocării alături de patru influenceri foarte diferiți, dar uniți de aceeași misiune: să dea un exemplu de răbdare și să găsească cei mai migăloși fani care să-i urmeze. Speak, Alina Ceușan, chef Sorin Bontea și Antonia au fost primii care au reușit să pună cap la cap toate piesele și au creat echipe de fani care să concureze în cursa ridicol de lentă a puzzle-ului roșu-ketchup. La finalul etapei de recrutare, 48 de fani au primit câte un puzzle de rezolvat acasă. Între timp, căpitanii de echipă și-au susținut concurenții cu mesaje mai dulci sau picante, după gust.
Cursa în care câștigă cei care nu se grăbesc
Concurenții din #TeamAlina, #TeamSpeak, #TeamBontea și #TeamAntonia au avut aproape o lună la dispoziție să rezolve puzzle-ul. Mai degrabă un maraton decât un sprint, cu atât mai mult cu cât timpul petrecut acasă trebuia umplut cu ceva savuros… ok, poate și puțin dificil. Ca dovadă, unii au abandonat pe drum. Însă au fost mai mulți cei care și-au adunat familia sau și-au bătut singuri capul până le-a ieșit. În definitiv, puzzle-ul Heinz e mai mult despre drum decât despre destinație.
Gustul delicios al victoriei
Dar vorbind de destinație, și ea a fost pe măsură: toți cei care au rezolvat puzzle-ul au câștigat produse Heinz pentru un an întreg. Iar cei mai dedicați patru jucători, care au terminat primii cursa ridicol de lentă, au fost premiați cu vouchere de cumpărături Nordic Shops.
„Puzzle-ul Heinz a fost mai mult decât un premiu simpatic pe care să-l oferim fanilor. A fost un mod savuros și constructiv de a umple timpul liber al românilor, într-un context în care cu toții am regăsit importanța momentelor cu familia și farmecul jocurilor analogice. Cu zâmbetul pe buze, campania a scos la suprafață o resursă importantă – voința de a duce lucrurile până la capăt. Atât influencerii cât și concurenții ne-au demonstrat că poți face un task minuțios, în timp ce te distrezi de minune, iar pentru noi acesta a fost cel mai important câștig.”, Ioana Comnea (Brand Manager, Nordic Food).
Echipa Mercury360: Camelia Grad – Group Creative Director, Virginia Zeca – Account Manager, Mihaela Bourceanu - Client Service Director.
Echipa Outbox: Roxana Marin – Digital Account Executive, Raluca Barbu – Digital Account Manager, Viorela Delcea – Digital Account Director, Anca Stoica – Direct Marketing Coordinator.
Echipa Nordic Food: Raoul Cojocaru - Category Manager; Ioana Comnea – Brand Manager, Liliana Dobre – Marketing Manager, Raluca Antonache – Brand Manager