Nu stim daca lui Andrei Lacatus (Shurubel, reprezentat de Romanian Artists Agency) ii place sau nu Ed Sheeran, dar fara sa vrea, l-a adus in discutie. Asta pentru ca britanicul are tatuat pe brat logo-ul de la lovemark-ul sau, Heinz, iar Shurubel glumeste spunand ca daca faci reclama unui produs la noi, ar trebui sa fii obligat sa iti tatuezi logo-ul acestuia undeva pe corp. Ed a facut-o din proprie intiativa, insa fara nicio valenta comerciala, dar gluma de mai sus este despre situatiile absurde din influencer marketingul nostru, fie ca vin dinspre branduri spre influenceri, invers, sau dinspre influenceri spre comunitati. La ultimul capitol, am vazut cu totii demonstratii recent, iar Andrei crede ca nu sunt decat niste episoade dintr-un ecosistem digital care se regleaza singur.
[Netul salbatic] Andrei Lacatus (Shurubel) si trei intrebari simple pentru influenceri, inainte de a posta orice
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: