Am intrebat-o pe Allma Somkereki, Head of Communication Global Records, care este cel mai enervant trend din 2019. Ne-a raspuns ca orice trend isi are rolul sau si, daca a reusit sa devina un trend, atunci inseamna ca are o baza si o comunitate care-l sustine. Există, însă, și trenduri care ar merita mai mult. Cum ar fi folosirea chatbot-urilor. Sau capacitatea de personalizare a mesajelor in online, in detrimentul simplei mutari a unui mesaj din media traditionala in online. Allma ar lasa in 2019 “plafonarea si raportatea la lucruri si forme fara continut”.
In privinta anului 2020, in care se vor desfasura doua tururi de alegeri politice, Allma vede o oportunitate in randul brandurilor de a inlocui modelele si valorile de care publicurile au nevoie, pe care politicul nu poate sa le implineasca. In continuare vorbim despre trendurile care isi vor continua dominatia in 2020, dar si cele care nu au ajuns inca la noi, micro-influenceri, generatia Z, civil media, podcasturi și presiunea eco.