Marți 17 decembrie, IAA Young Professionals România, asociația tinerilor profesioniști din marketing și comunicare, a decernat premiile în cadrul concursului CompetițIAA 9.
Îndrăzneți, pregătiți cu idei fresh și gata să fie puse în practică, studenții pasionați de marketing și comunicare au răspuns „Prezent!” la provocarea CompetițIAA 9. Anul acesta concursul s-a desfășurat în premieră în 3 orașe din România: București, Cluj-Napoca și Iași.
La final, 11 echipe au fost răsplătite cu câte un premiu în valoare de 500€ pentru abordările creative și ingenioase pe care le-au folosit în rezolvarea brief-urilor oferite de companii de top din România.
“Editia 2019 CompetitIAA a fost una a premierelor. Pe lângă faptul că am desfășurat proiectul pentru prima dată și în Iași, alături de București și Cluj, am oferit în plus un premiu special din partea IAA YP, tot în valoare de 500 de euro, unei echipe care ne-a surprins prin creativitate. Le mulțumim celor 11 companii care au ales să investească în dezvoltarea tinerilor aspiranți la industria de Marcomm și felicităm cele 69 de echipe acceptate în proiect care au trecut printr-o experiență unică de învățare și dezvoltare profesională. Anul viitor vom sărbători 10 ani de când organizam acest proiect și vom derula cu această ocazie o ediție aniversară CompetitIAA în care vom oferi și mai multe oportunități de învățare celor dornici să descopere și să inoveze această industrie.”, a declarat Iulia Niculae – Cuciurean, Președintele IAA Young Professionals România.
În încercarea de a cuceri Lumea Inovației (tema acestei ediții), tinerii înscriși au fost ajutați de membrii IAA YP cu experiență în MarCom ce le-au fost mentori, dar au primit și sesiuni de traininguri special pregătite pentru ei. În ediția cu numărul 9, companiile care au oferit brief-urile au fost: OTP Bank Romania, Abac, Arctic, BioBuilds, Coca-Cola, Evalueserve, FoodPanda, FUSEtea, Philip Morris, Smartwater și ZAZ.
După pitch-urile susținute, cele 11 companii partenere ale proiectului au selectat cele mai creative idei.
Echipele câștigătoare ale acestei ediții sunt:
În București:
- Echipa 3xL (brief Arctic) formată din: Cătălina Cristiana Leancă, Mihail Alexandru Leu și Adriana Luca
- Echipa VARZĂ (brief Coca-Cola) formată din Alexandra Chiţu, Ana Sandu, Ruxandra Stancu, Flavius Ţaran și Andreea Ungureanu
- Echipa The Moon Walkers (brief FUZEtea) formată din Andreea Dumitru, Laura Miftode, Andreea Prioteasa și Diana Loredana Rata
- Echipa PENTAGON (brief OTP Bank Romania) formată din Dan Alexandru Avram, Loreta Cicala, Ruxandra Ciorik, Ionela-Alexandra Ciurea și Sebastian Coleașă,
- Echipa MarQueens (brief Smartwater) formată din Andreea Acsente, Petronela Cirstea, Miruna Craciunescu, Roxana Sima și Inesa Schmidt
În Cluj-Napoca:
- Echipa THE LINK (brief Abac) formată din Andreea Avram, Anda Both, Mihai Ciotlăuș, Diana Maria Andreea Dunca și Andreea Elisabeta Posmoșanu
- Echipa Open Dekoders (brief BioBuilds) formată din Romina Maria Baltariu, Alex Pitea, Alin Pop, și Maria Ioana Precup
- Echipa BOLD. (brief Evalueserve) formată din Alexandra-Maria Cuc, Isabella-Maria Kajcsa, Marius-Ștefan Mariș, Ionuț-Mihai Stanciu și Ana-Maria Șerban
- Echipa The Marketeers (brief Foodpanda) formată din Radu Cioaric, Vlad Florea, Ruxandra Theodora Mazilu și Cristina Strîmbu
În Iași:
- Echipa Merkats (brief ZAZ) formată din Andreea Simona Ciobanu, Dragoș Fotea și Georgiana Alexandra Rachita
În București, s-a mai acordat un premiu special, tot cu aceeași valoare, din partea asociației IAA Young Professionals România. Fericiții câștigători sunt:
- Echipa B/attitude (brief Coca-Cola) formată din Irina Bădescu, Catalina Ivan, Silviu Ostahi, Larisa Petcuț și Theodora Vrînceanu
„CompetițIAA 9 a fost o adevărată provocare și nu numai pentru studenți. A fost o provocare și pentru noi toți cei care am stat în spate și am organizat toate detaliile. După ce anul trecut am fost printre câștigătorii din București, să mă ocup de organizarea acestei ediții a fost o onoare. Am avut alături o echipă determinată și pusă pe treabă, formată din membrii asociației. Împreună am reușit să oferim studenților o experiență plăcută din care au avut numai de învățat. Echipele s-au ridicat la înălțimea așteptărilor și ne-au surprins plăcut prin abordările inovatoare. Mă bucur să fac parte dintr-o generație de tineri hotărâți, care privesc spre viitor și se bucură de toate oportunitățile!”, a declarat Andrei Petre, Project Manager CompetițIAA9 București.
Startul pentru ediția a 9-a a CompetițIAA a fost dat pe 6 noiembrie atât în București, cât și în Cluj-Napoca și în Iași. În total au fost selectate ca participante în concurs 69 de echipe. Tinerii entuziaști au avut la dispoziție trei săptămâni pentru a rezolva brief-ul primit de la client. Ei s-au bucurat de susținere din partea mentorilor primiți din partea IAA YP care le-au fost alături de la primirea provocărilor până la prezentarea pitch-ului. Mentorii i-au ajutat să înțeleagă mai bine cerințele clientului și cum să își pregătească prezentările cât mai eficient, dar fără să le rezolve brief-ul. Pe lângă mentori, ei au avut parte și de sesiuni de training organizate de asociație. Specialiști în domeniu au venit rând pe rând pentru a le oferi sfaturi și insight-uri menite să îi ajute să câștige provocarea CompetițIAA 9.
Concursul de creativitate s-a finalizat cu susținerea pitch-urilor, care a avut loc în perioada 3-5 decembrie. Reprezentanții companiilor care au oferit brief-urile au selectat cele mai bune idei, iar câștigătorii au fost desemnați cu mare fast la gala de premiere.
Sponsorii și partenerii ediției a 9-a au fost: OTP Bank Romania Abac, Arctic, BioBuilds, Coca-Cola, Evalueserve, FoodPanda, FUSEtea, IQads, Morris Trading, Editura Publica, Smartwater, ZAZ.
Anul 2020 va aduce ediția cu numărul 10 - ediție ce se anunță mai mare și care promite să aducă și mai multe surprize și provocări pentru studenții din MarCom. Abia așteptăm să ne reîntâlnim la următoare ediție din toamnă, dar până atunci, nu vă opriți din inovat!