[Bilanț 2019] Alina Galeriu, dorințe pentru un an mai bun: Mai puține campanii bazate pe ego-brand-talk și mai multe campanii de CSR

[Bilanț 2019] Alina Galeriu, dorințe pentru un an mai bun: Mai puține campanii bazate pe ego-brand-talk și mai multe campanii de CSR

Alina Galeriu, managing partner Galeriu & Partners PR, s-a avântat în pitch-uri, proiecte mari și multă muncă anul trecut. Și a trăit totul în viteză. Pe lângă faptul că este la conducerea unei agenții cu clienți mari, mai are un rol important pe care îl joacă, acela de mamă. Dar asta nu a împiedicat-o să facă față tuturor provocărilor, campaniilor și parteneriatelor.

Într-un domeniu dinamic, în care trendurile se schimbă cu rapiditate, Alina spune că poate ar trebui să ne uităm mai mult la ceea ce rămâne constant: nevoia oamenilor de a comunica, menținerea relațiilor și dialogurile autentice ale brandurilor cu consumatorii lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related