Oamenilor nu le-ar păsa dacă mâine ar dispărea 77% din brandurile pe care le cunosc și le folosesc. Sună a declarație controversată, dar e concluzia unui studiu recent. „Îți pasă de mine ca individ, îmi pasă de tine ca formațiune politică sau ca brand”, explică Paul Ioan Kasprovschi, Senior Consultant Strategy & Branding – Graffiti PR. În 2010, Grafitti PR a gândit un departament de CSR-Sustenabiliate, care s-a ocupat de proiectele pro bono de-a lungul timpului. Digital Zoo, Fabricat în Țara lui Andrei, Tech for România sunt doar câteva dintre cauzele în care oamenii din agenție s-au implicat trup și suflet. Mai mult, oamenii din Grafitti PR își dedică opt ore din timpul lor liber pentru o cauză nobilă, sub coordonarea Fundației Comunitare București.
[Pro bono în agenții] Paul Kasprovschi: Îți pasă de mine ca individ, îmi pasă de tine ca formațiune politică sau ca brand
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: