Poate nu la fel de populară deocamdată în România precum suratele ei importate, Black Friday și Halloween, Giving Tuesday se străduiește, însă, să își facă loc în atenția românilor. Pe 3 decembrie, sub îndemnul ”Pune inimă!”, Ziua Generozității îndeamnă oamenii să sprijine o cauză umanitară și să facă, astfel, o faptă bună. În Românie, Giving Tuesday a ajuns în anul 2017, când patru tineri din domenii diferite, care dezvoltaseră deja un ONG și făceau fapte bune, au decis să își unească forțele și experiența pentru a crea o zi națională a generozității. În cele trei ediții, Andrei Chirtoc, Constantin Negruț, László Bodor și Gabriel Solomon au strâns alături de ei amabasadori, companii private, oameni generoși din toate colțurile tării.
O sărbătoare cu mai puțin marketing și mai multă inimă
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: