Atunci când vezi că viața unui copil atârnă de un fir de ață, nu poți rămâne indiferent. Asta a simțit și Mia Munteanu, Client Service Director Marks, când a vizitat secția de Terapie intensivă nou născuți de la Spitalul Marie Curie. Aici a descoperit că șansa de viață a micuților care au probleme cu inima ține de efectuarea unor operații complicate.
Copilul care stă acum la Terapie Intensivă s-ar putea, într-un viitor nu foarte departe, să fie copilul tău. Nu poți comanda o inimă care să bată perfect, spune Mia.
După această vizită, Mia și colegii ei s-au mobilizat și au decis să dea o mână de ajutor Asociaței Inima Copiilor. Au realizat campania LOVE by Inima Copiilor prin care și-au propus să strângă 200.000 de euro pentru ca 200 de copii bolnavi de inimă să fie operați în fiecare an. Este, de altfel, și primul proiect pro bono al agenției.