În fapt, agențiile muncesc gratis pentru un proiect în care cred și, primesc, în schimb, imagine și vizibilitate. Costin Buta, Managing Partner la WOPA, crede că atunci când te implici într-o campanie pro bono o faci atunci când simți și vrei, nu fiindcă ai ceva de câștigat. Așa că nu se aruncă la pro bono-uri de dragul publicității. Deși nu-i place să se laude, Costin ne spune agenția a ajutat echipe de robotică, lansări de filme și alte evenimente lansate de tineri. De asemena, înțelegând cât de greu este să pui pe picioare un business, Costin consideră că start-up-urile au mare nevoie de ajutor pro bono, mai ales că, conform statisticilor, o afacere din trei eșuează în primul an de existență.
[Pro bono în agenții] Costin Buta: Nu prea ne aruncăm la pro bono-uri de dragul publicității
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: