E vorba aia in publicitate, daca nu stii ce sa faci intr-o reclama, canta. Functioneaza intotdeauna. E genul ala de reclama, in care un personaj isi lasa ale sale si incepe dintr-o data sa cante, iar cei din jurul lui il acompaniaza, ajungand toti intr-un singur glas. E fascinant cum intra toti in transa si se completeaza unul pe altul. Ar putea a fi o solutie pentru o lume mai buna. Daca nu, macar pentru o publicitate mai buna.
Cu ocazia apropierii Craciunului cei de la Saatchi&Saatchi Londra s-au gandit ca Visa ar putea sa spuna povestea a 13 vânzători reali de pe High Street, care cântă toți Somebody to love de la Queen.
High Street este cel mai comun nume de strada din UK, cu peste 5000 de utilizari. Termenul vine din epoca victoriana si desemneaza principala strada din oras in care se fac mici afaceri, cumparaturi sau activitati de leisure, de obicei, in magazine mici, locale.
Versurile I work hard eveyday sau I take home my hard earned pay rezoneaza cu mindset-ul micilor afaceristi care au multe de oferit, numai numai de-ar intra cineva in magazinul lor.
Spotul care se incheie cu hashtagul #WhereYouShopMatters este o pledoarie pentru sustinerea antreprenoriatului local, iar sarbatorile de iarna sunt argumentul perfect.