Inspirația are nevoie de relaxare. Jurnaliștii și creativii străini, în vizită la Therme

Inspirația are nevoie de relaxare. Jurnaliștii și creativii străini, în vizită la Therme

Mai multe prejudecăți umblă libere în industriile creative și nu numai. Prima și cea mai importantă, carte de vizită pentru orice persoană de succes, este aceasta: Nu am timp. Cu variantele ”sunt ocupat” și ”sunt obosit”. Epuizarea a devenit sinonimă cu importanța socială, iar munca în ciuda limitelor organismului, un nou standard al normalului. Dar ideile nu se nasc doar din lacrimi și durere. Iar epuizarea nu este o măsură a creativității, ci o cale sigură spre eșec. Nu spunem noi astfel de lucruri. O spun chiar specialiștii din publicitate și media, invitați la IAA Global Conference „Creativity4Better”. Și după ce s-a vorbit la conferință despre inspirație și echilibru creativ, s-a și pus în practică a doua zi, la Therme, în cadrul evenimentului World Media Getaway Day

 

Muzele au nevoie de relaxare

”Un om fericit muncește mai bine”, a spus Geoffrey Hantson, la începutul prezentării sale de la conferința Creativity 4 Better, organizată de IAA. Geoffrey știe multe lucruri despre fericire. Este, doar, Chief Creative Officer la Happiness. Și în agenția lui, cel mai important lucru este ca oamenii să fie fericiți. Dacă sunt fericiți, vor face campanii puternice și emoționante. Și chiar așa se întâmplă, după cum o arată rezultatele muncii și fericirii lor. 

”Luxul înseamnă timp liber. Și mai înseamnă să faci ceea ce îți dorești, ceea ce ai visat dintotdeauna”, spus designerul Karim Rashid, invitatul special al conferinței. Pentru a crea, trebuie să fii sănătos. Și să ai deschiderea de a privi și de a observa lumea din jurul tău. 

De fapt, dacă am face o pauză de oboseală, ne-am dat seama că e simplu. Pentru creativitate, inspirație, idei și randament, e nevoie de o minte limpede. Iar mintea limpede are nevoie din când în când de relaxare și evadare în decoruri noi. Pauza este un punct esențial în munca de creație, dar cu toate acestea, este mereu amânată.

A doua zi de după Creativity4Better, jurnaliști de la The Economist, Monocle și Al Jazeera, alături de creativi și specialiști din industria comunicării, au pus toate aceste învățături în practică într-o „ședință” de relaxare la Therme București.

Din auzite, se pregăteau pentru un Disney pentru adulți. Și nu au fost dezamăgiți când au descoperit cel mai mare centru de relaxare, wellness și entertainment, construit greenfield din Europa.

În calitate de partener al evenimentului „Creativity4Better” organizat de IAA, Therme București a oferit industriei media o zi de vacanță. La World Media Getaway Day au participat peste 25 jurnaliști și creativi din 6 țări, printre care și reprezentanți ai prestigioaselor publicații The Economist, Monocle și Al Jazeera, alaturi de reprezentanți ai presei din România.

„Credem că jurnalismul și advertisingul de calitate reprezintă motoare importante de dezvoltare a industriei creativității la nivel mondial.

Therme București celebrează efortul depus în fiecare zi de creativi și jurnaliști pentru a crea o lume mai bună și pentru a descoperi și aduce în fața publicului noi perspective, oferindu-le acestora o zi completă de relaxare, mai ales că studiile efectuate de-a lungul timpului plasează aceste meserii în topul celor mai stresante profesii din lume”, a declarat Andrada Șeitan, Chief Communications Officer Therme.

 

Luxul accesibil

Participanții au făcut un tur privat de explorare a complexului și au prins și câteva experiențe Sauna Fest 2019, cum ar fi o sesiune specială Aufguss, pregătită de Cosmin Cîrîc, Wellness Manager Therme si maestru Aufguss. Programul susținut de Cosmin, legat la ochi, și inspirat dintr-un ritual amerindian, i-a surprins pe musafirii străini.


RE-Conectare

Dar, poate, cea mai mare surpriză a multora dintre ei a fost existența Therme în România. Nu te-ai aștepta ca la doar 10 minute de București, capitala unei țări din Estul Europei, să se ascundă o oază cu palmieri, apă termală și decoruri desprinse din reviste de lux. De altfel, odată cu deschiderea Therme București, capitala României a devenit cel mai mare oraș termal din Europa, alaturi de prima și cea mai veche capitală termală atestată istoric: Roma.

Apoi, o altă mirare a constituit-o chiar asta: că e o formă de lux la care au acces oamenii obișnuiți. 

”Este ceea ce am încercat de la început la Therme. Relaxarea și luxul să nu fie privilegii ale celor bogați, ci să se poată bucura de ele oamenii obișnuiți. Oricine să poată evada din cotidian, atunci când are nevoie de o vacanță de o zi”, a explicat Andrada Șeitan.

 

Prima nucă de cocos din România

Tot la capitolul mirări amuzante în grupul jurnaliștilor străini a fost și prima nucă de cocos care a apărut într-un palmier din România. Unul din palmierii aclimatizați la Therme s-a simțit atât de bine în România încât a făcut o nucă de cocos. Ea poate fi admirată și fotografiată (ceea ce s-a și întâmplat, de fapt) deasupra barului din piscina Palm. De altfel, palmierul face parte din cea mai mare grădină botanică din România, cu peste 800.000 de plante, dintre care peste 1.500 de palmieri.

În primăvara acestui an, Therme București a obținut și certificarea EuropeSpa - Thermal Spa, una dintre cele mai prestigioase forme de recunoaștere din industrie. 

Toate zonele de relaxare au fost testate cu minuțiozitate de jurnaliștii și creativii străini. Au făcut plajă printre palmieri în mijlocul lui octombrie, au participat la sesiuni de Aufguss în care s-au auzit vechi ecouri amerindiene, au înotat în apă termală, au testat piscina fericirii, s-au dat pe tobogane, s-au bucurat de toate și, mai ales, și-au antrenat o stare puțin cunoscută în industriile creative: aceea de relaxare. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related