Jay Baer, autor și fondator Convince&Convert: Nu contează cât conținut creezi, ci ce contribuie la succesul afacerii tale

Jay Baer, autor și fondator Convince&Convert: Nu contează cât conținut creezi, ci ce contribuie la succesul afacerii tale

Jay Baer este unul dintre cei mai cunoscuți experți internaționali în content marketing. A fondat mai multe companii de succes, printre care Convine&Convert, o agenție de marketing digital care lucrează cu branduri precum Nike, Hilton, Oracle, Cisco și Caterpillar și care deține cel mai popular blog de content marketing din lume.

Jay este autorul a șase bestselleruri de marketing și vorbește frecvent la cele mai mari evenimente din domeniu. Va fi și pe scena WeContent 2019, cea mai importantă conferință de content marketing din România, care are loc la București pe 7-8 noiembrie.

L-am întrebat pe Jay cum să obținem rezultate din content marketing și care sunt trendurile pe care ar trebui să le urmărim.

 

Ai experiență atât cu afaceri mici și mijlocii, cât și cu companii mari. Care este o provocare comună când vine vorba de content marketing?

Una dintre problemele comune este să consideri că ceea ce produci este măsura succesului. Nu contează cât conținut creezi, ci ce anume din acel conținut contribuie la succesul afacerii tale. Scopul nu este conținutul în sine; scopul este să-ți îmbunătățești afacerea prin crearea de conținut. Cele două sunt deseori confundate.

 

Cum pot afacerile să utlizeze content marketingul în social media, astfel încât să genereze rezultate palpabile?

Conținutul este focul, social media este combustibilul. Canalele de social media sunt potrivite pentru amplificarea efectului conținutului de calitate. Gândește-te cum poți crea conținut care informează și care-i ajută pe clienții tăi, iar apoi sparge acel conținut în bucăți mici și digerabile pentru social media.

 

Cum putem avea succes cu content marketingul în 2019?

Înțelege ce-și doresc cu adevărat clienții și ce vor să știe și oferă-le acele informații în diferite forme. Realitatea este că unii oamenii preferă să citească, alții vor să vadă un clip video, iar alții vor să asculte. La finalul zilei, conținutul tău trebuie să ofere cu adevărat ceva valoros, indiferent dacă e vorba de text, video sau audio. Vestea bună este că azi e mai ușor decât oricând să creezi conținut divers.

 

Ce urmează în content marketing?

Deși e deja important, trendul video va continua și va ocupa un procent tot mai mare din volumul total de conținut. De asemenea, conținutul interactiv: să le dai clienților șansa să interacționeze în timp real cu tine. Deja observăm că există tot felul de metode creative de a realiza conținut interactiv în diferite forme.

 

De ce ar trebui să vină lumea la WeContent 2019?

Seth Godin a spus-o cel mai bine: content marketingul este singurul tip de marketing care mai este relevant. Dacă nu stăpânești bine acest domeniu, fie nu reușești să comunici eficient cu audiența, fie nu aloci resursele optim - fie amândouă. WeContent 2019 te poate ajuta să rezolvi această problemă.

WeContent reunește experți cunoscuți din domeniul content marketingului din SUA, UK, Germania, Olanda și România și peste 450 de specialiști în marketing și comunicare, creatori de conținut și antreprenori. Printre invitați se numără și Jon Wuebben, Marcus Tober, Sonja Jefferson, Jon Burkhart, Sharon Flaherty, AJ Huisman și Vali Pintilescu. Biletele la conferință și masterclass-uri sunt disponibile la preț redus până pe 22 octombrie. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related