Acesta e adevarul si cei din industria de publicitate il stiu de ceva vreme: oamenii s-au plictisit de publicitate.
Creativii cauta rute din ce in ce mai neobisnuite de a ajunge la consumator, incercand sa il ia prin surprindere, sa ii ofere motive noi de a da o sansa dialogului cu brandurile. Pentru a reusi, au nevoie de metode neconventionale, de idei curajoase si indrazneala in a depasi obisnuintele.
In Romania, curajul creativ se vede mai mult in campanii digitale, mai putin pe strada si in realitate.
Leykom vrea sa redefineasca perceptia asupra imprimarii in industria publicitara, prin servicii care le ofera brandurilor posibilitatea de a crea aproape orice. Limita tine doar de idei si inspiratie.
Cum se depasesc limitele
Cum sa iesi, totusi, din obisnuinta si sa surprinzi consumatorii cand merg pe strada, stau in trafic sau se plimba prin mall?
Leykom isi propune sa reinventeze orice afacere si va arata exact cum la targul Print&Sign, care va avea loc intre 9 si 12 octombrie la Romexpo. Noile metode care duc publicitatea la nivelul urmator pot fi observate, testate si experimentate la standul Leykom.
Tehnologiile care influenteaza in acest moment industria si tendintele din 2020 vor fi explicate in detaliu la conferinta PrintTex 2019, care va avea loc pe 10 octombrie, si unde vor participa experti internationali care vor oferi informatii si recomandari practice pentru realizarea de aplicatii spectaculoase. Iti poti rezerva aici un loc la eveniment.
Idei care prind viata in 3D
Echipamentul vedeta cu care cei de la Leykom vor fi prezenti la stand se numeste Massivit 1800, este o premiera pentru industria din Romania si a primit recent titlul de Cel mai bun printer 3D din categoria sa, la un targ de talie internationala.
Massivit 1800 poate face multe lucruri pentru publicitatea care este pregatita sa depaseasca granitele obisnuite si sa isi surprinda consumatorii. Acest echipament versatil confera peste 100 de aplicatii vizuale in comunicarea vizuala.
Aplicatiile spectaculoase 3D au fost deja folosite in campanii de catre branduri faimoase, precum Sony Pictures, Burger King, Carolina Herrera, Dior si Louis Vuitton.
Rezultatul este suprinzator, consumatorii au oportunitatea de a interactiona cu aceste lucrari publicitare inedite printr-o experienta senzoriala aparte.
Cu tehnologia avansata de la Massivit 3D, agentiile de advertising se pot bucura acum de o crestere in vanzari si de campanii creative care confera mai multa libertate de exprimare, spun cei de la Leykom
O alta surpriza, adusa la targ de Leykom, este EFI Pro 32r, un echipament large format, premiat pentru inovatie in 2019, care schimba regulile jocului prin versatilitate media si productie all-in-one.
Pe acest echipament se vor face demonstratii LIVE cu materiale inovatoare, precum autocolantele de la 3M sau Avery Dennison, panza autoadeziva Natura, backlit, frontlit si blockout Starflex, dar si cu solutiile textile JM Technical Textiles dedicate proiectelor de print digital, adevarate declaratii de estetica, functionalitate, calitate si durabilitate.
Compania Leykom a fost infiintata in 2003, cu capital 100% romanesc si se distinge printr-un angajament continuu in livrarea calitatii, fiind lider in domeniul industriei publicitare. Portofoliul contine peste 10.000 de produse, echipamente pentru imprimare traditionala, echipamente pentru printare 3D, materiale textile, LED-uri, displayere etc.
Texturi si nuante pentru orice concept
Romanian Paper Distribution va fi prezenta la Print&Sign pentru a pune la dispozitia vizitatorilor aplicatii deosebite, cum ar fi cele din gama packaging de lux, si noile tendinte in zona de hartii speciale.
Compania ofera o gama variata de hartii si cartoane speciale, texturate, satinate si lucioase, veline si reciclate, oferite de producatori recunoscuti pe plan mondial, precum Fedrigoni si Cordenons.
La targul de anul acesta, va putea fi vazut si noul mostrar RPD. Acesta contine hartii speciale cu care se pot realiza proiecte creative infinite, prin multitudinea de texturi, suprafete si culori. Mostrarul ajuta specialistii din zona de advertising sa identifice variante optime pentru aplicatii spectaculoase, de packaging sau promovare.
Dupa un proces de rebranding de aproape 2 ani, Romanian Paper Distribution s-a reinventat si ofera, in prezent, peste 3000 de produse de interes atat pentru tipografii, cat si pentru expertii in comunicare vizuala. RPD a fost fondata in 1998, tot cu capital 100% romanesc, si este una dintre cele mai importante companii in domeniul distributiei de hartii si cartoane.