Creative Education Mentorship este un program de mentorat pentru studenți, ce va începe în această toamnă.
Studenți și masteranzi de la orice facultate se pot înscrie în programul ce va dura două luni. Aceștia vor învăța cum să rezolve un brief și să implementeze singuri o campanie, lucrând ca o micro-agenție. Campania este una de CSR, dedicată Asociației Telefonul Copilului, și aduce proiectului o miză reală.
Printre mentorii care îi vor ghida se numără Ștefan Chirițescu, Andrei Cismaru, Dragoș Smeu, Alexandra Caraulani și mulți alții.
Oana Voicu și agenția de marketing Creative Ideas pornesc un program de mentorat pentru studenți, plecând de la o observație pertinentă:
"Tinerii au nevoie de mentori, de oameni care să îi îndrume și să îi inspire, specialiști de la care să învețe și care să le ofere feedback, nu doar informații teoretice. Într-o perioadă în care social media este omniprezentă în viețile noastre, am observat că percepția studenților despre ce presupune un job de marketing sau comunicare este foarte deformată, ei tinzând să sară etape. Prin acest program îmi doresc ca tinerii să înțeleagă exact ce presupune o campanie de marketing, să își dea mai bine seama ce poziție li se potrivește abilităților lor, fie că e comunicare, performance sau BTL. ”, a declarat Oana Voicu (fondator al agenției de marketing Creative Ideas).
Pe 15 octombrie va începe prima ediție a programului de mentorat pentru studenți si se va încheia pe data de 15 decembrie. Scopul este acela de a implica tinerii într-un program de învățare aplicată și cu finalitate măsurabilă. Programul este împărțit în 3 etape și se desfășoară pe parcursul a doua luni, având ca bază brieful unei campanii de CSR, iar ca finalitate, implementarea propriu-zisă a campaniei gândite. Campania din această ediție va fi dedicată Asociației Telefonul Copilului.
Prima etapa – teoria
Pe parcursul primei etape, cei 10 participanți își vor întâlni mentorii de la care vor primi baza teoretică. Aceasta va dura două săptămâni și presupune întâlnirea grupului cu fiecare mentor timp de 3 ore.
Mentori:
Oana Voicu, fondator al agenției de marketing Creative Ideas și cadru asociat Universității București
Ștefan Chirițescu, Head of Strategy Kubis & Centrade
Dragoș Smeu, General Manager & Trainer in Performance Media
Alexandra Caraulani, Digital Manager
Andrei Cismaru, Specialist Marketing și Strategie Digitală
Ina Solomon, Corporate Social Giver
Alex Dona, Marketing Consultant
Etapa a doua – planificarea
În cea de-a doua etapă, participanții vor primi un brief al unei campanii sociale. Echipa va activa ca o micro agenție și va dezvolta strategia de campanie, cât și calendarul implementării acesteia. Pe tot parcursul celei de-a doua etape, participanții vor beneficia în mod constant de îndrumare și feedback din partea mentorilor. Etapa a doua va dura timp de două săptămâni.
Beneficiar campanie: Asociația Telefonul Copilului
Etapa a treia – implementarea
În cea de-a treia etapă echipa va trece la implementarea propriu-zisă, fiind îndrumată pe tot parcursul implementării campaniei.
La finalul programului se va face o evaluare a rezultatelor și participanților li se va oferi feedback real, obiectiv.
Mai mult, absolvirea programului va fi sărbătorită printr-un ‘Hire me!’ Party, la care invitații vor primi un CV altfel al fiecărui participant, existând astfel posibilitatea de recrutare.
Cu o experiență de 16 ani în domeniul protecției drepturilor copilului și ale familiei, Asociația Telefonul Copilului este singura organizație neguvernamentală, non-profit, din România, care pune la dispoziția copiilor și părinților o linie telefonică de asistență la nivel național, 116 111. Apelul este gratuit.
Creative Education este un proiect despre creativitate. Acest proiect își propune să cerceteze, teoretizeze și să implementeze modalitățile în care “darul” creativității poate fi sporit la copii, dar și cum poate fi ea reactivată la tineri și la adulți.
Agenția de marketing Creative Ideas a fost creată în 2007 de Oana Voicu, devenind până în prezent o agenție de servicii integrate. Serviciile oferite variază de la Consultanță de Marketing, Marketing Digital, Comunicare și PR, BTL, Marketing Experiențial, Grafică și Animație.