[Obsesii part-time] Denisa Ioja (Heist) si dansul popular: Trebuie sa simti si sa traiesti fiecare pas, iar restul va veni de la sine

[Obsesii part-time] Denisa Ioja (Heist) si dansul popular: Trebuie sa simti si sa traiesti fiecare pas, iar restul va veni de la sine

Denisa Ioja, PR Specialist Heist Industries, a invatat primii pasi de la gradinita, apoi de la coregrafii celui mai important ansamblu artistic profesional din zona Olteniei. Cu acest ansamblu a inceput sa practice dansul popular la nivel profesionist, sa participe la concursuri si sa castige trofee. 

Faceam repetitii timp 3-4 ore in fiecare saptamana, si chiar mai mult inainte de spectacole sau concursuri importante. Pentru ca eu am ajuns in ansamblu intr-un moment in care colegii mei stiau deja destul de multe, a trebuit sa repet si acasa saptamani intregi astfel incat sa ajung si eu la nivelul lor.

 Cand s-a mutat in Bucuresti, Denisa a iesit din ansablu, iar dansul a ramas o pasiune de care se bucura de fiecare data cand se iveste ocazia. 

In marcom

Am decis sa urmez o facultate de comunicare si jurnalism in clasa a 11-a. Am vrut dintotdeauna un job antrenant care sa ma provoace zilnic. Desi specializarea mea a fost jurnalismul, am ajuns sa lucrez in publicitate. 

 

Context & inspiratie

Vin dintr-o zona in care traditiile si folclorul au fost conservate si insuflate copiilor. Astfel ca a venit natural totul. Momentul exact in care am inceput sa dansez nu il pot spune exact. Imi amintesc ca eram foarte, foarte micuta cand am invatat primii pasi de la doamna invatatoare.

In prima faza, am invatat dansurile simple si participam la toate serbarile. Abia mai tarziu am inceput sa fac asta la un nivel mult mai avansat.

Bazele au fost puse de catre doamna invatatoare, iar mai tarziu am invatat de la unul dintre coregrafii celui mai important ansamblu artistic profesional din zona Olteniei.

 

Evolutie

In primul an de liceu am devenit membru in ansamblul din orasul meu, astfel ca am inceput sa practic dansul la un nivel profesionist. Rigorile antrenamentelor/repetitiilor si spectacolele au reusit sa isi puna o amprenta asupra posturii mele. Am devenit mult mai constienta de faptul ca trebuia sa am grija la imaginea mea si pozitia corpului atunci cand sunt pe scena.

 

Timp & efort

Faceam repetitii timp 3-4 ore in fiecare saptamana, si chiar mai mult inainte de spectacole sau concursuri importante. Pentru ca eu am ajuns in ansamblu intr-un moment in care colegii mei stiau deja destul de multe, a trebuit sa repet si acasa saptamani intregi astfel incat sa ajung si eu la nivelul lor.

In momentul in care m-am mutat in Bucuresti, imediat dupa admiterea la facultate, am plecat si din ansamblu, astfel ca acum dansurile sunt din nou o pasiune de care ma bucur cand se iveste ocazia.

Pentru mine cea mai grea parte era legata de o problema pe care o am la un picior, iar pantofii de dans o inrautateau. Ba chiar am avut si o interventie chirurgicala in acea perioada. Nu din cauza dansului in totalitate, dar a fost si el unul dintre factorii care au influentat.

Cele mai frumoase amintiri le am din timpul deplasarilor prin tara la diferite spectacole si concursuri alaturi de colegii mei. Iar trofeele pe care le castigam reprezentau cea mai mare recompensa.

 

De ce e nevoie

Dansurile trebuie simtite. La fel este si cu dansul popular, trebuie sa simti si sa traiesti fiecare pas, iar restul va veni de la sine.

 

Momente in care ai vrut sa renunti

Da, au existat si astfel de momente. Dar pasiunea a fost mai mare decat orice neintelegere organizatorica.

 

Descoperiri

In primul rand, m-am indragostit de costumul popular romanesc. In acest moment am doua astfel de costume complete pe care le imbrac cu drag de fiecare data cand am ocazia.

 

Punctul de intersectie

Daca trebuie sa ma gandesc la un numitor intre dans si comunicare cred ca acesta este publicul. Publicul caruia te adresezi si caruia trebuie sa ii transmiti mai mult decat o imagine.

Timpul nu-mi mai permite sa fac din nou dansuri la nivel profesionist, dar sunt deschisa sa-mi invat colegii si prietenii cațiva pasi de baza.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related