[Obsesii part-time] Diana Tobosaru (Graffiti PR): Cand simti nevoia sa te dai jos din caruselul lumii pentru o clipa de ragaz, arta iti reaminteste ceea ce este important

[Obsesii part-time] Diana Tobosaru (Graffiti PR): Cand simti nevoia sa te dai jos din caruselul lumii pentru o clipa de ragaz, arta iti reaminteste ceea ce este important

Orice forma de creatie este o forma de comunicare, crede Diana Tobosaru, administrator si actionar Graffiti PR si creatoarea brandului Anayd Blu. A inceput sa creeze in teatru, apoi in publicitate, la prima agentie din Romania, si acum creeaza in bijuterie, piese cu mesaj si poveste.

Fiecare colectie de bijuterii are o tema. Prima colectie, “De la gand la foc,” a fost inspirata din legenda Rusaliilor si apoi au urmat Inima Tezaurului, Persona, Amintiri din fericire, The Lost World. Pe langa colectiile extinse, Diana a lansat si doua colectii capsula, “Reveria” si “The Queen’s Dream”. Ambele colectii au fost inspirate de personalitatea Reginei Maria a Romaniei si se afla in prezent in Magazinul Muzeului Palatului Cotroceni. (Piese din aceste colectii si nu numai se pot vedea si pe Instagram)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related