[Obsesii part-time] Oana Costinaș (DC Communication), „fermier de București”

[Obsesii part-time] Oana Costinaș (DC Communication), „fermier de București”

Rețeta de succes a unui bun „fermier de bloc”, testată de Oana Costinaș, project coordinator la DC Communication, cuprinde un amestec de: amintiri difuze din copilărie, tutoriale de pe net, sfaturi de la colegii mai experimentați și câteva îndemnuri de la mama sau de la bunica. Apoi, multă practică.

Grădinăritul ei este un fel de terapie, o nevoie de deconectare de la realitate și cotidian. O consecință, poate, a faptului că suntem ancorați tot mai adânc în spațiul digital, o nevoie de reîntoarcere la începuturi, spune ea, de reexplorare a specificităților locale. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related