După 18 ani copilăriți lângă aerodromul Clinceni, abia în clasa a 12-a, în vacanța de vară, Sebastian Radu, Account Executive The GOOD Company, a ajuns acolo cu bicicleta. Si a fost dragoste la prima vedere. A început platonic, prin cursuri teoretice și articole despre zbor. Motiv pentru care a renunțat la Facultatea de Instalații de Construcții și a făcut Facultatea de Jurnalism. Iar apoi, trecerea de la jurnalism la marketing a venit tot prin conexiunea cu zborul. Cu un voucher pentru un aerodrom. A continuat cu marketingul și cu pasiunea pentru zbor în paralel. Și cele două se întâlnesc în proiectul lui, Frica de zbor, început ca disertație în timpul masteratului.
[Obsesii part-time] Sebastian Radu (The GOOD Company): Weekend-urile mă surprind pe aerodrom, bucurându-mă de cele mai frumoase priveliști de lângă București
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: