Proiectele românești premiate la Cannes Lions 2019

Proiectele românești premiate la Cannes Lions 2019

Proiectele din Romania care se află pe lista câștigătorilor acestei ediții cu un Silver și un Bronze.

Agenția McCann a luat Silver la PR, subcategoria Helthcare, cu campania “INTERNET'S RESIDENCY EXAM” pentru REGINA MARIA - Rețeaua privată de sănătăte, implementată cu ajutorul McCann PR.

Echipele care au realizat campania sunt formate din:

Client:
Greta Redeleanu – Marketing Director Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
Cristiana Vago – Communication Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
Alina Chelu – Corporate Brand Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
Simona Teodoroiu – Digital Marketing Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
Raluca Stîncescu – Digital Marketing Specialist Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related