AdWeek, una dintre cele mai importante publicatii de media si marketing din lume a publicat topul celor mai fascinante personalitati din Marketing, Media si Cultura din 2019. Clasamentul anual al publicatiei aduna la un loc cele mai marcante persoane din aceste domenii din intreaga lume.
Printre rezidentii topului se regasesc nume precum Ryan Reynolds, LeBron James, Billie Eilish, Olivia Wilde si multi altii.
"Prezenta in Adweek Creative 100 e o onoare in special pentru ca lista nu contine numai oameni din publicitate. Este o lista cu creativi din toate domeniile, numitorul comun gasit de publicatia americana fiind work-ul inovativ, fresh, care aduce ceva nou in industriile respective.
Este bine ca avem un roman acolo si este o magulitor ca eu sunt acela. Sper ca arata tuturor ca putem sa fim un exemplu de creativitate cu work-ul facut sau coordonat de aici, din Romania.", declara Catalin Dobre.
Absolvent al Facultatii de Filosofie, Catalin Dobre a intrat in publicitate in 2004, primul job fiind de copywriter la McCann Bucharest. In 2012 a devenit Executive Creative Director McCann Bucharest, apoi in 2016- Chief Creative Officer McCann Worldgroup Romania iar in 2017 a fost numit Regional Creative Officer McCann Central Eastern Europe.
De-a lungul celor 15 ani de cariera, Catalin a castigat 33 de lei la Cannes, printre care 2 Grand Prix-uri si un Titanium. Deasemenea, campaniile sale au fost premiate la toate festivalurile internationale de publicitate: D&AD, Clio, One Show, Eurobest, LIA, New York Festival si Golden Drum.
De cand a preluat conducerea regiunii, McCann CEE si-a pastrat timp de 2 ani consecutivi titlul de Network of the Year la cel mai important festival din Europa Centrala, Golden Drum.
Catalin a facut parte din primul top Romanesc Forbes 30 sub 30 si a primit in 2010 premiul de Excelenta IAA, pentru crearea campaniei care a adus primul Grand Prix la Cannes in Europa de Est.