Pe 17 iunie începe Cannes Lions, festivalul care sărbătorește publicitatea din 1954, așa cum este ea. Cu glam și fun, creativă, neconvențională, traversată de controverse ca orice altă industrie. ”Cannes-ul reprezintă un moment unic pentru industrie, unde vedem ce are mai bun de oferit publicitatea, dar și comportamente îngrozitoare”, spune Helen Calcraft, fondatoare Lucky Generals.
E un moment, spune ea, în care subiectul hărțuirii sexuale poate fi dezbătut eficient. Și chiar asta face campania realizată de Lucky Generals și timeTo (o organizație din Marea Britanie, formată din trei organizații ale industriei de comunicare și care a primit sprijinul a peste 100 de agenții). Întâmpină participanții festivalului, chiar la aeroport, cu mesaje care arată cât de ușor e trecută granița spre hărțuirea sexuală.
Unde se termină distracția și începe hărțuirea? Răspunsul nu e deloc complicat, arată posterele care întâmpină oamenii la aeroport:
Sau mesajele de pe loțiunile solare, care vor fi oferite participanților la Cannes.