Începând cu luna iunie, Gabriela Lungu ocupă poziția de Global Creative Director Diageo. Gabriela raportează direct lui Elspeth Lynn, Executive Creative Director Geometry Londra și conduce echipa de creație Geometry dedicată contului Diageo și brandurilor sale faimoase dintre care Guinness, Baileys, Gordon’s, Tanqueray, Pimm’s, J&B și altele.
„Gabriela cumulează energia mai multor persoane și asta e un lucru extrem de benefic pentru cultura Geometry. Energia crează idei. Și ideile generează progres. Este fantastic că o avem în echipă” a declarat Elspeth Lynn.
„Pe scurt, împărtășim valori și ambiții similare: de a împinge granițele creativității și ce poate ea obține pentru evoluția unui brand; un client progresiv fantastic și o echipă minunată de leadership feminin” a declarat Gabriela Lungu.
Gabriela aduce peste 15 ani de experiență creativă în poziții de senior din mai multe domenii și culturi. Cea mai recentă experiență în agenție a fost cea de Creative Partner la TBWA Londra unde a susținut lansarea Disruption Live și a lucrat pentru Airbnb una dintre cele mai eficiente campanii globale ale brandului.
Înainte de experiența TBWA a fost Chief Creative Officer pentru rețeaua internațională Weber Shandwick, UK și EMEA.
În România, Gabriela a lucrat cu Ogilvy timp de 10 ani, pornind ca și copywriter și ajungând să conducă una dintre diviziile de business Ogilvy. Este, de asemenea, un antreprenor de succes, fondatoarea agenției de PR, The Practice, pe care 7 ani mai târziu a vândut-o unei rețele internaționale, când agenția a fost cotată global drept una dintre cele mai creative din domeniul său.
Invitată frecvent ca speaker și jurat la evenimente majore ale industriei, Gabriela Lungu a prezidat juriul categoriei de PR la festivalurile Clios și Dubai Lynx și a jurizat pentru D&AD, Cannes Lions, EFFIE UK, Ad Stars Asia și Campaign Big Awards. De asemenea, a fost gazda pentru multe competiții locale.
Este o activistă vocală pentru incluziune și diversitate, implicată în proiecte pentru susținerea femeilor la locul de muncă cum ar fi Women in Marketing, Global Women în PR. În ultimii doi ani a fost mentor în programul Cannes Lions, See it Be It care are ca scop accelerarea carierei generației noi feminine de directori de creație.
Când nu lucrează ca Director de Creație, este trainer creativ pentru WINGS Creative Leadership Lab, propria sa firmă. În 2018, Gabriela a fost premiată pentru activitatea sa la WINGS în cadrul Women in Marketing Global Awards [organizația Women in Marketing] cu trofeul Independent Consultant of the Year; a fost speaker la Școala Cannes Lion și Festivalul de Marketing. În 2019 a realizat un parteneriat cu Cannes Lions și 42courses.com pentru cursurile de storytelling.