Simona Simon, jurat Cannes 2019: Tot procesul presupune multe ore de muncă după program și aliniere la o mantră comună cu restul juraților

Simona Simon, jurat Cannes 2019: Tot procesul presupune multe ore de muncă după program și aliniere la o mantră comună cu restul juraților

”Te simți onorat, poate copleșit, dar extrem de conștient că este o oportunitate enorma de a fi în ‘culisele’ unui proces, de învăța lucruri noi și de a interacționa cu jurați din toată lumea”, spune Simona Simon, Group Creative Director McCann PR, care reprezintă România în juriul de Relații Publice Cannes Lions 2019. Dincolo de entuziasm, curiozitate, agonie și extaz, este și presiunea responsabilității când ești jurat Cannes:

Cade în reponsabilitatea ta, indiferent de cât de multe campanii au fost înscrise, să vizualizezi fiecare case, fiecare material suport, să citești fiecare descriere, să fii atent dacă o campanie este înscrisă la categoria care trebuie, dacă s-au respectat toate criteriile, dacă este o idee de PR cu execuție multi-channel sau idee de advertising cu push de PR. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related