IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează prima Seară YP dedicată Growth Hacking. Studenți și specialiști din marketing, publicitate şi comunicare se vor reuni la sediul IAA România, marţi, 29 mai, începând cu ora 19:00, pentru a afla mai mult despre ce înseamnă growth hacking și cărui domeniu i se adresează cu precădere, cum putem aplica tehnicile de growth hacking în publicitate, care sunt soluțiile de acest fel disponibile pe piață, cât și care pot fi rezultatele în urma aplicării unei astfel de tehnici.
Printre subiectele de discuție de la Seara YP: Growth Hacking vom întâlni:
- Gammification prin growth hacking
- Oportunitățile generate de tehnologie
- Campanii de growth hacking de succes
- Exemple de bune practici
- Trenduri & tendinţe
„Subiectul pentru Seara YP din mai este unul nou pentru noi și prea puțin dezbătut în România, de aceea suntem curioși să aflam cât mai multe informații de la speakerii invitați. Consider că această metodă diferită de creștere a business-ului merită mai multă atenție din partea noastră, o metodă care a început să devină din ce în ce mai populară și pe piața din România. Dorim să avem o perspectivă de ansamblu asupra ceea ce reprezintă growth hacking, trecând prin soluțiile existente și ajungând la rezultatele pe care această tehnică le aduce.”, declară Iulia Niculae - Cuciurean, Președinte IAA Young Professionals România și Vicepresedinte IAA Young Professionals pentru Europa.
Speakerii evenimentului sunt: Alexandra Zaharia - Performance Manager, eMag, Dorin Boerescu - CEO, 2Performant.com, Costin Radu - Independent Communication Strategist & fondator The Geeks.
Înscrierile se fac gratuit, completând un formular.
Locurile sunt limitate și se ocupă în ordinea înscrierilor.
Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de MarComm, cu scopul de a încuraja dezbaterile, transferul de cunoaștere de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: trenduri în marketing politic, comunicare globală versus comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești.
Evenimentul este organizat cu sprijinul media IQads și al sponsorilor Coca-Cola și Editura Publica.