Taboola, cea mai importantă platformă de content discovery din lume, și TDG, cel mai mare grup de publicitate digitală din Europa de Sud-Est și Orientul Mijlociu, anunță extinderea parteneriatului strategic pe încă 5 ani.
Noul acord, bazându-se pe un parteneriat deja încheiat între Taboola și TDG în ultimii 3 ani, va permite companiilor să extindă adoptarea soluțiilor de content discovery ale Taboola în întreaga regiune.
Taboola ajută 1,4 miliarde de oameni să exploreze ce este interesant și nou. folosind inteligența artificială și o amplă bază de date despre comportamentul consumului de conținut în online, și are parteneriate exclusive cu mii de editori premium.
Taboola le permite agențiilor de publicitate să ajunga la audiența dorită, în momentele cheie, atunci cand userii aflați în target sunt receptivi la mesaje, produse și servicii noi.
Ca parte a dezvoltării parteneriatului, TDG va oferi clienților săi noi componente ale platformei Taboola, inclusiv Taboola Feed, un feed integrat care ofera cititorilor un conținut personalizat și Taboola Newsroom, care permite echipelor editoriale să consolideze conținutul cu informații pertinente, testări A/ B și alerte.
"Parteneriatul cu Taboola a fost esențial în misiunea noastră de a democratiza publicitatea pe piețele emergente. Afacerea noastră se bazează pe întărirea editorilor locali, pentru a maximiza valoarea fiecărui vizitator, și pe parteneriate cu agențiile de publicitate locale, pentru ca acestea să își atingă indicatorii de performanță. Parteneriatul pe termen lung cu Taboola ne ajută să facem aceste lucruri", spune Odysseas Ntotsikas (fondator și director general al TDG).
"Suntem extrem de mulțumiți de dezvoltarea pe care platforma noastră a cunoscut-o în toată regiunea în ultimii 3 ani, după începerea parteneriatului cu TDG", spune Adam Singolda (CEO și Fondator al Taboola).
"TDG a fost întotdeauna un partener excelent și suntem entuziasmați că vor putea să ofere o și mai mare valoare agențiilor de publicitate și editorilor, folosind cele mai recente inovații ale noastre", a completat el.
Taboola este disponibil și în România, ca parte integrantă din oferta Project Agora, marketplace programmatic operat prin intermediul TailWind - companie condusă de Adrian Motirlichie.
Taboola permite unei audiențe de peste 1,4 miliarde de oameni să descopere ceea ce este interesant și nou în momente atent alese.
Cu sprijinul Deep Learning, AI și a unei importante baze de date, platforma de content discovery a Taboola creează noi oportunități de monetizare, engagement și creare de audiență.
Agențiile de publicitate folosesc Taboola pentru a ajunge la publicul țintă, atunci când userii sunt mai receptivi la mesaje, produse și servicii noi.
Unele dintre cele mai inovatoare companii digitale din lume au relații de lungă durată, exclusive cu Taboola, inclusiv CNBC, NBC News, SUA TODAY, BILD, Sankei, Huffington Post, Microsoft, Business Insider, The Independent și Le Figaro.
Taboola numără azi peste 1.300 de angajați la nivel global, are sediul central în New York City și birouri în Mexico City, São Paulo, Los Angeles, Londra, Berlin, Madrid, Paris, Tel Aviv, New Delhi, Bangkok, Tokyo și Sydney.