Imnul diversității în companii: Avem femei, avem și gay

Imnul diversității în companii: Avem femei, avem și gay

Urmează o parodie amuzantă pentru că e adevărată. Amuzantă și puțin tristă, pentru că asta e natura ei. Ca și diversitatea de pe buzele companiilor. Dar ce înseamnă ea, în afară de cuvinte ca incluziunea e importantă? Subiectul s-a discutat în premieră săptămâna trecută și la Davos, la Forumul Economic. Ocazie cu care grupul The Valuable 500 au lansat campania “Diversish”, despre felul în care directorii companiilor sunt foarte interesați de diversitate la nivel de declarații și cam atât. Au creat astfel “Diversish Top 100”, un premiu ironic pentru cei care cred că diversitatea e importantă și au realizat apoi o serie de interviuri cu câștigătorii. Câteva din răspunsurile lor:

“We have women. Lots of women. They’re, like, everywhere,”

“Tim is Asian, and gay, too. Which is great. Two-for-one right there.”

Spoturile au fost realizate de AMV BBDO:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related