Daca ti se pare ca miroase ciudat, inseamna ca miroase. Asta e cel mai simplu test al carnii, inainte de a o gati, zicea un bucatar intr-un articol din New York Times al carui link nu il mai gasim. Simturile umane sunt bune si poate ar trebui sa ne bazam mai mult pe ele, insista si campania facuta de Edelman Deportivo pentru Coop, unul din lanturile importante de supermarket din Suedia. Campanie care nu doar zice, ci si face ceea ce zice: adica un parfum cu miros si nume de Lapte Stricat. Parfumul ciudat vrea sa atraga atentia suedezilor asupra risipei de mancare cauzata si de frica datelor de expirare. Potrivit unui studiu, suedezii nu consuma niciun produs care depaseste data de expirare de pe ambalaj, chiar daca acesta este bun.
Moment in care avem ocazia sa inseram si postul acesta de la Philosophy Matters, pe care l-am pastrat special:
(Cititi si comentariile, veti intra intr-o discutie avansata despre capitalism si limitele interventiei statului).
Si acum sa ne intoarcem la laptele stricat. Parfumul a fost facut chiar de un parfumier profesionist si realizarea lui a durat 10 luni. La final, se pare ca acesta a reusit sa redea izul de lapte stricat cat mai aproape de original. Agentia ofera testere gratuite oamenilor cu mesajul: atata timp cat nu miroase asa, laptele e foarte bun de baut.