Se spune că unele bugete de marketing sunt irosite. Ce faci atunci când nu ești mulțumit de rezultate și trebuie să stabilești strategia de marketing pe următoarea perioadă? Marketing-ul cere atât creativitate cât și eficiență iar un specialist în marketing și comunicare, trebuie să le împace pe amândouă.
"Importand strategii si tehnici din Intelligence, poti evita esecuri rasunatoare, poti salva bugete importante, anticipezi punctele slabe (vulnerabile) ale planurilor tale, inveti sa obtii informatii din surse variate in mod eficient, etic si gratuit. Intelligence-ul este o industrie care a beneficiat de investitii cu mult timp inaintea marketing-ului, cu bugete considerabil mai mari, ceea ce face ca sfera cunoasterii unor fenomene, reactii si efecte, sa fie mult mai profunda. Vestea buna este ca in istoria recenta de business, si de cativa ani si in Romania, conceptele de Intelligence isi fac prezenta in afacerile din Romania, iar interesul creste de la o zi la alta."
Amira Radulescu (Director, ICSS)
Pentru un prim contact care sa ii faca pe cei interesati sa vada cu alti ochi aspecte importante ale activitatii lor, am conceput cateva workshop-uri pe care le distribuim prin Marcom Hub.
Conceptele au fost dezvoltate de specialiști din Business & Competitive Intelligence, Marketing & Comunicare și HR - fiind produse complexe de care pot beneficia membrii Marcom Hub. Aceste ateliere răspund celor mai „fierbinți” nevoi și au luat naștere tocmai ca răspuns la preocupările acestora.
Spre exemplu, „Intelligence & Influencer” vine să răspundă la întrebări pe care mulți oameni din comunicare și le pun acum: Ce fac dupa ce am ales sa lucrez cu un influencer? Cum construiesc și gestionez relația cu el astfel încât să ma asigur mi-a înțeles afacerea si brandul? Cum imi inlatur teama de a-i da feedback?
Influencer Marketing e acum în trend, dar tu, ca brand manager sau marketing manager ai nevoie de eficiență, de rezultate măsurabile, iar influencerul poate fi si inger si demon in pozitionarea ta.
Atelierul „Multigenerational Intelligence” vine cu informații și soluții aplicate pentru provocările pe care brandurile le au acum în comunicarea către 6 generații de clienți - pentru că atâtea sunt acum în piață. Marketingul generațional utilizează segmentarea generațională în comunicare. Inveti sa adaptezi comunicarea către fiecare generație, afli care este acoperirea fiecărei generații în România și cum se pot modifica comportamentele acestora în viitor.
Competitive Intelligence este întotdeauna relevant, dar este deosebit de important și neapărat necesar înainte de a începe orice campanie nouă, înainte de a lansa produse noi sau de a face schimbări majore în strategia de marketing. Obținerea unui “big picture” și a unor previziuni complete cu privire la ceea ce te așteaptă te va salva să parcurgi orbește o serie de scenarii noi, eliminând petele oarbe și evitând costurile unui eșec major. Puteți afla cum se pot pune în practică astfel de scenarii într-o simulare dinamică de business în cadrul unui atelier numit „Marketing War Game”, un concept preluat din zona militară, o experiență revelatoare ghidată de profesioniști în Military Intelligence.
Atelierele sunt concepte dezvoltate de Marcom HUB și ICSS (Integrated Coprorate Strategic Services) și livrate de consultanții ICSS, cu experiență în Intelligence și Business & Competitive Intelligence.
"Motivul pentru care am decis sa intram cu conceptele de Intelligence prin intermediul Marcom Hub a fost dat de deschiderea spre inovatie si explorarea celor mai moderne tehnici pe care le-am gasit la partenerii hub-ului. Am rezonat, am lucrat si am construit pachete care la nivel de pregatire teoretica se aliniaza cu noile tehnologii si solutii pe care hub-ul le ofera." Amira Radulescu (Director, ICSS).
ICSS (Integrated Corporate Strategic Services), oferă consultanță și training în Business Competitive Intelligence, ajutând companiile prin transferul unor metode, tehnici și bune practici specifice domeniului Intelligence în afaceri, pentru imbunătătirea planificării strategice și luarea unor decizii mai bune, pentru reducerea riscului și identificarea oportunitătilor, obținând astfel un avantaj competitiv.