ADC Romania a ales cele mai bune creatii ale lunii iunie in categoriile de TV, Digital, OOH si Experiential/BTL, dar si lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia Romania: Daca mai multi ar fi facut lucrurile asa cum trebuie.
Lucrarea lunii
La 100 de ani de la Unire, Papaya Advertising se intreaba cum ar fi aratat Romania daca actiunile noastre ar fi fost cele corecte – cu siguranta, altfel. Cu un scenariu care se adapteaza perfect intr-un context social si politic care ridica probleme si cu un mesaj puternic, noul spot proiecteaza valorile brandului printr-un exercitiu de imaginatie semnat de Petru Cuciuc & Robert Soparlache, Art Directors si Valentin Lica, Copywriter.
"Am fost practic obligat sa dau nota cea mai mare acestui spot pentru felul in care a reusit sa capitalizeze o stare de fapt a natiunii. Pentru indrazneala de a face o afirmatie puternica pentru un brand autohton in contextul in care toti intorc privirea. Pentru felul in care a fost realizata aceasta poveste. Pentru ca m-a fǎcut sa-mi spun: Dacǎ mai multe spoturi romanesti ar fi fost facute asa, publicitatea romaneasca ar fi aratat altfel.", Teddy Sandu, Director de Creatie GMP Advertising & membru ADC*RO.
TV
Daca mai multi ar fi facut lucrurile asa cum trebuie este campania care se afla pe primul loc in iunie si la sectiunea TV.
Pe a doua pozitie gasim aceiasi creativi de la Papaya cu o campanie pentru savana Unistrat de aceasta data: Constructii pozitive datorita savana Unistrat. Episodul 3 al campaniei vine cu putere de acoperire superioara pentru greseli, fie ele gramaticale sau de alt fel. Echipa care a lucrat pe proiect este formata din de Petru Cuciuc & Robert Soparlache, Art Directors si Valentin Lica, Copywriter.
Lucrarea care inchide sectiunea TV si se afla pe locul 3 este tot a agentiei Papaya Advertising. Descopera Drobeta, episodul crododilului, este semnat de aceeasi echipa si insereaza fantasticul in cel mai interesant loc de pe pamant.
DIGITAL
Creatia Jazz Communication pentru Autovit.ro ocupa primul loc in categoria Digital cu Vinzi rapid, castigi 10.000 euro, iar pentru a sarbatori corespunzator, angajatii Autovit incep sa danseze de fiecare data cand o masina se vinde. Melodiile le alegeti chiar voi. Echipa Jazz: Mihai Stoica - Art Director & George Bucurescu - Copywriter.
Fie tot dans, sporturi extreme sau gaming gasim si pe locul 2 prin McCann Worldgroup Romania & MRM Worldwide Romania si Proud Supporters of Beginners. Campania pentru Taco Bell sustine incepatorii in orice activitate si ii premiaza cu orice tip de echipament le este necesar. Perioada de inscrieri a luat sfarsit, dar clipurile video ale participantilor sunt inca disponibile pe platforma lor.
Echipa Proud Supporters of Beginners: Bianca Udrea & Adina Ciocan - MRM Worldwide Romania, Mihai Constantinescu - McCann Worldgroup Romania (Art Directors) si Iulia Boloca - MRM Worldwide Romania, Paula Ionescu - McCann Worldgroup Romania (Copywriters).
OOH
Iunie aduce o singura mentiune in categoria de OOH care merge catre FCB Bucharest, agentia care a semnat si ideea lunii mai - Be Their First Spectator este un proiect pentru baby monitor-ul Philips Avent la care au lucrat Emanuel Borcescu (Head of Art & Art Director) si Razvan Ghilencea (Copywriter).
EXPERIENTIAL / BTL
Categoria gazduieste o singura mentiune: Bicicleta Beata, un proiect Mercury360 pentru Politia Romana, care porneste de la un insight simplu: dupa ce ai baut ai impresia ca poti da o tura, insa povestea se schimba atunci cand te urci in sa.
Cu un mecanism de directie modificat, Bicicleta Beata pare controlabila insa da de furca si celor mai experimentati biciclisti care o testeaza. In luna mai, ea a pornit intr-un turneu prin tara pentru a oferi o lectie distractiva despre siguranta pe doua roti, prin contributia creativǎ a Oanei Sandru (Copywriter) si Mircea Vlase (Art Director).