Problema cea mai mare este când nu vedem problema

Problema cea mai mare este când nu vedem problema

Sunt mamă, deci miros fericită cămășile călcate. Sunt tată, deci nu știu să apăs pe butonul mare, de Start, de la mașina de spălat și sunt așa zăpăcit că am uitat și o șosetă roșie printre cearceafurile albe. Sunt blondă și am standarde universale de frumusețe, deci m-am născut dansând sexy, cu părul în vânt. Și tot așa. Locurile oamenilor sunt bine stabilite în mintea celorlalți. La aniversarea de un an, The Unstereotype Alliance a lansat un apel pentru industria publicității, arătându-le creativilor care sunt pericolele stereotipurilor pe care le folosesc.  Filmul este făcut de IPG and MullenLowe și prezintă o serie de castinguri în care li se cere oamenilor să se comporte în funcție de clișeele din mintea celorlalți. 

Organizația a lansat și un raport, ‘Unstereotype: Beyond Gender. The Invisible Stereotypes’, despre diferențele culturale și de gen: 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related