Cei aproape 200 de experti si speakeri internationali care vin la Bucuresti saptamana viitoare, pe 14 si 15 iunie, nu vor prezenta publicului iCEE.fest nu doar cele mai noi tendinte in digital, ci si modul in care tehnologia e folosita pentru amplificarea creativitatii si a interactiunii consumatorilor cu brandurile.
- Ultimele detaii despre festival sunt disponibile aici.
- Lista speakerilor din domeniile creatie, realitate virtuala, augmentata, mixta si experimentala este aici.
Iata 10 tendinte pe care le veti putea vedea, exemplificate cu tot atatea studii de caz realizate de companiile care vor prezenta pe scenele festivalului.
1. Granita dintre real si virtual dispare
Noile tehnologii permit ca un gamer sa concureze, pe bune, cu un pilot de curse in timp real. Iata o nebunie tehnica si creativa realizata de Unit 9.
Aceeasi companie realizeaza si alte proiecte spectaculoase precum acesta, in care apa a “prins viata”:
- Unit9 va prezenta tot in a doua zi a festivalului, 15 iunie, pe Upgrade Stage
2. Experiente interactive de gaming si entertainment in AR, combinate si cu televiziunea “traditionala”
In curand vom putea privi show-uri si competitii sportive pe masa din sufragerie. Un proiect spectaculos al celor de la Rewind, pentru Redbull:
- Rewind va prezenta in a doua zi a festivalului, 15 iunie, pe Upgrade Stage
3. Realitatea mixata, cu elemente combinate de AR si VR
Filmarile volumetrice produc “magie multidimensionala”. Iata cateva exemple, via Dimension Studio:
- Puteti afla mai multe de la Simon Windsor, Co-fondator & Director, Dimension Studio/ Upgrade Stage/ 15 iunie
4. Integrarea publicului in film: “Ghost in the shell” - o experienta VR, de la REWIND
Pentru realizarea ”Ghost in the shell”/ VR, REWIND a colaborat cu Oculus, Paramount si Dreamworks.
Rezultatul? Notiunea de “spectator” se schimba: publicul poate fi parte din actiune:
- Head of Special Projects @ REWIND, Oliver Kibblewhite va fi prezent la Bucuresti pe 15 iunie/ Upgrade Stage
5. Arta tridimensionala, in realitate virtuala: Phelps Vs. Shark, de la Discovery VR
Discovery si artistul Wesley Allsbrook au combinat Realitatea Virtuala, arta si stiinta pentru a descrie momentul in care cel mai important inotator al tuturor timpurilor, Michael Phelps se confrunta cu cel mai puternic pradator al oceanelor.
- VP of Interactive & VR @ Discovery Agency, Cory Key vine la iCEE.fest 2018/ Upgrade Stage, 15 iunie
6. Productii grandioase pentru captarea atentiei consumatorilor
Produsa de regizorul spaniol Pedro Martin-Calero, BBH London a creat o poveste care i-a adus alaturi pe Maradona, Cafu, Effenberg si Vicente del Bosque. Toate acestea, in pregatirea CM de fotbal din Rusia.
- Lucian Trestler, Strategy Director & Melanie Arrow, Entertainment Lead si Strategy Director, ambii de la BBH London vor fi pe Upgrade Stage/ 15 iunie
7. Experientele “extreme” nu mai implica riscuri. The Slide: o vedere 360°/ VR, de la Happy Finish
The Shard este cea mai inalta cladire din Marea Britanie, atragand vizitatori din intreaga lume.
Happy Finnish a dorit sa imbunatateasca vederea deja spactaculoasa, adaugand elemente de Realitate Virtuala. Iata ce a iesit:
- Global CEO @ Happy Finish, Daniel Cheetham va fi pe Upgrade Stage/ 15 iunie
8. Interactiunea diectca cu produsele, inainte de achizitie, e posibila acum prin tehnologiile AR
Telefoanele smart si tabletele pot functiona, prin realitate augumentata, ca o oglinda interactiva. Fetelor, ce ziceti? ;)
- Co-fondator & Chief Executive @ Holition, Jonathan Chippindale vine la iCEE.fest 2018/ Upgrade Stage/ 14 iunie
9. Intr-o lume dominata de social media, real-time marketingul e in crestere
Un exemplu: elemente din social media cu efect direct in pretul produselor: Campania Hungerithm, de la MediaCom.
Cu un algoritm care monitorizeaza starea de spirit online, Hungerithm e o campanie care a avut rezultate remarcabile: 67% crestere a vanzarilor. O idee premiata cu Gold, la Cannes Lions.
- Global Head of Mobile @ MediaCom, Ben Phillips va fi prezent la iCEE.fest / Upgrade Stage/ 14 iunie
10. Umorul si curajul functioneaza in continuare
La final, o veste buna: tehnologia nu ofera solutii pentru orice. Uneori, e suficient umorul si curajul.
Campania BBH London pentru ABSOLUT nu are nevoie de prea multe comentarii:
Interactive Central and Eastern Europe Festival - iCEE.fest - se va desfasura la Bucuresti saptamana viitoare, pe 14 si 15 iunie.
Toate detaliile despre bilete disponibile, AGENDA si speakeri le gasiti pe site-ul oficial.
Festivalul este organizat in parteneriat cu Orange si are printre sustinatori BCR, Glo, Nissan, Kaufland, mPlatform, VTex, ENEL, Medlife, Freewheel / Comcast, Nescafe Dolce Gusto, Coca-Cola si alti parteneri.