Andreea Grigorean, PR Officer al Publicis România, face parte din juriul festivalului internațional de creativitate Cannes Lions, categoria PR. Festivalul este una dintre cele mai importante competiții din industria de advertising, iar anul acesta se va desfășura în perioada 18-22 iunie.
Cu o experiență de 14 ani în industria de advertising, Andreea a dezvoltat numeroase campanii de corporate și consumer PR pentru clienți importanți ai Publicis Groupe România.
După ce a fost Copywriter, din 2008 Andreea a preluat conducerea departamentului de PR al Publicis România, contribuind cu succes la dezvoltarea și implementarea campaniilor agenției. Acestea au fost premiate în cadrul unor competiții importante din industrie, precum ADC Awards, Cannes Lions, Clio, D&AD, Eurobest, Effie, Golden Drum, New York Festivals, The One Show.
De-a lungul ultimilor doi ani, Publicis România/Publicis One a obținut 75 de premii și 46 de nominalizări în cadrul celor mai mari festivaluri internaționale și naționale de advertising, culminând cu titlul de cea mai premiată agenție din România în cadrul Cannes Lions 2017 și, pentru al doilea an consecutiv, locul I in rețeaua Publicis Worldwide din Europa Centrală și de Est.