Acasa - „actorul principal” in noua campanie integrata de comunicare a Grupului CEZ in Romania

Acasa - „actorul principal” in noua campanie integrata de comunicare a Grupului CEZ in Romania

Grupul CEZ in Romania lanseaza #eusuntAcasa, o noua campanie integrata de comunicare de brand care exploreaza universul necunoscut al casei, punand in lumina calitatea ei de membru important al familiei, cu suflet, emotii si o energie speciala care provine de la oamenii care locuiesc in ea.

Dezvoltarea brandului in cadrul acestui teritoriu de comunicare vine ca urmare a cunostintelor dobandite de-a lungul celor 13 ani de activitate a Grupului pe piata locala. Personificarea casei vine in contextul in care operatiunile companiei se concentreaza pe clientii si caminele lor, pentru a le aduce in atentie aceste spatii pentru care Grupul le furnizeaza energia necesara vietii de zi cu zi. Acasa este acea zona in care brandul CEZ evolueaza si inoveaza prin produse personalizate de energie electrica si gaze naturale, inspirate de tendintele de consum ale momentului. #eusuntAcasa este o abordare fireasca, care continua sa umanizeze imaginea brandului si sa creasca legatura emotionala cu acesta, consolidand pozitionarea Grupului CEZ in Romania ca o companie „orientata catre clienti”.

Misiunea campaniei este aceea de a arata viata familiei vazuta din perspectiva casei, spatiu care traieste si impartaseste aceleasi emotii cu membrii familiei.  #eusuntAcasa este sustinuta si de rezultatele studiului online „Ce inseamna Acasa pentru romani?” realizat de CEZ Romania pe platforma ivox.ro, pe un esantion de 1.102 de persoane din mediul urban si rural, reprezentative din punct de vedere statistic. Rezultatele cercetarii derulate in perioada 17-20 aprilie arata ca, desi aproape jumatate dintre respondenti petrec mai putin de opt (8) ore acasa (exceptand perioada somnului), pentru ei Acasa este sinonim cu „familie”, „liniste” si „siguranta”.

  

 „Daca in urma cu trei ani prima campanie de imagine CEZ punea in prim plan oamenii din cadrul companiei si munca lor de multe ori necunoscuta publicului larg, in noua campanie, “Energia vine de la oameni” si insufleteste poate cel mai apropiat si plin de emotii martor al vietii noastre de zi cu zi: Acasa. Acasa este un membru al fiecarei familii, Acasa are suflet, personalitate, amintiri si o energie pe care o simtim cu totii cand suntem…Acasa.” , spune Alina Damaschin (Creative Leader Rogalski Damaschin PR).

 

„Angajamentul nostru de peste 13 ani pe piata locala demonstreaza ca “Energia vine de la oameni”. De data aceasta nu este vorba despre proiectele pe care le desfasuram pentru comunitate, ci despre insasi comunitatea. In acelasi timp, este vorba despre fiecare dintre familiile care au incredere in noi ca distribuitor si furnizor de energie electrica si gaze naturale, dar si despre importanta locului numit Acasa care, desi inseamna altceva pentru fiecare, ne incarca cu aceeasi energie”, a declarat Martin Zmelik (CEO CEZ Romania).

 

#eusuntAcasa este o campanie de comunicare integrata desfasurata la nivel national. Pe langa spoturile tv, in perioada urmatoare, utilizatorii de social media vor avea parte si de activari in spatiul online.

Campania a fost realizata de Rogalski Damaschin Public Relations impreuna cu echipa StudioSet, regizor Goran Mihailov.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related