Programul Better Ads al Coalition for Better Ads si implicatiile lui pentru publisheri si clienti @ IAB Digital Talk

Programul Better Ads al Coalition for Better Ads si implicatiile lui pentru publisheri si clienti @ IAB Digital Talk

Maine, 19 aprilie, va avea loc la IMPACT HUB Timpuri Noi, in intervalul orar 12 - 14, o noua editie a IAB DIGITAL TALK  - o discutie despre “Better Ads Standards”, implementarea si adoptarea lui de catre industrie si beneficiile acestui program lansat de Coalition for Better Ads, in scopul limitarii formatelor intruzive si a imbunatatirii experientei utilizatorilor cu reclamele online. 

Recunoasterea si adoptarea acestor standarde a fost legitimata si de catre Google, o data cu implementarea filtrarii reclamelor necorespunzatoare in Chrome, incepand cu 15 februarie.

 

Speakerii invitati vor fi:

Greg Mroczkowski - Public Policy Manager IAB Europe si
Jan Hardrat - EMEA Go-To-Market Parternships / Publisher Solutions Specialists, Central Europe, Google,
precum si specialisti din industria locala - dar ne dorim o discutie interactiva, in care participantii sa vina cu intrebari, sugestii, idei, nelamuriri etc. 

Participarea este gratuita, pe baza confirmarii participarii la [email protected].

Acest eveniment este parte dintr-un turneu European, Romania fiind a treia tara dupa Austria si Italia in care se organizeaza aceasta discutie. In februarie, colegii de la IAB Austria si IAB Italia au organizat evenimente similare in Vienna si Milan, care au atras o audienta locala si regionala extinsa - atat din randul publisherilor cat si din randul altor jucatori din ecosistemul publicitatii digitale.

Ce spun participantii: "The meetings allowed participants to receive background information on the Coalition, its Standards and consumer-centric methodology, as well as to discuss initiatives to support the Standards and ways to ensure compliance, including the ad filtering on Google Chrome".

IAB Europe, prin intermediul IAB-urilor Nationale, sprijina eforturile Coalitiei de a furniza insighturi valoroase cu privire la experientele de interactiune cu reclamele online ale europenilor, si, mai important, sustine identificarea tipurilor de experiente pe care utilizatorii nu doresc sa le aiba in ceea ce priveste publicitatea digitala.

IAB Romania va continua sa se implice si sa colaboreze cu industria si cu colegii din Coalition for Better Ads pentru a furniza indicatii clare si transparente despre implementarea acestui program, concomitent cu implicarea expertizei locale in definirea acestor standarde si in evitarea propagarii unei imagini deteriorate a publicitatii online in randul utilizatorilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related