[Directii de research] Adina Vlad (Unlock Market Research): Avem o mare problema a competentelor. Cel putin jumatate din forta de munca din research viseaza sa paraseasca industria la un moment dat

[Directii de research] Adina Vlad (Unlock Market Research): Avem o mare problema a competentelor. Cel putin jumatate din forta de munca din research viseaza sa paraseasca industria la un moment dat

In timp ce in afara lumea se mai si pensioneaza din research, in Romania visul este sa ajungi la client. Media de varsta in industria research-ului romanesc este pe undeva la 27-30 de ani, precizeaza Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research), lucru care naste alte intrebari, in special cand vine vorba de statutul researcherului in raport cu clientul:

[...] cum sa fii tu consultant la 27 de ani, dupa ce ai facut cateva cercetari pe bere sau tigari? Cum poti sa dai sfaturi privind directia de business a unei companii daca nu ti-ai dat timpul necesar sa acumulezi experienta?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related