Pentru ca e 8 martie si spotlightul este pe femeile de pretutindeni, cei de la Quantix au hotarat sa dedice doamnelor un horoscop. Nu obisnuit, insa, ci unul care priveste comportamentele si preferintele targetului feminin in materie de sport si sanatate, inspirat din cadrul raportului "Sport & Healthy Lifestyle in Romania", lansat in toamna anului trecut.
Va lasam in compania "predictiilor" de viitor pentru romance, care includ de pilda raioane mai mari dedicate stilului de viata sanatos in retail.
Cel mai probabil, femeile nu vor fi detronate nici in 2018 de pe locul I ca cei mai admirati sportivi din Romania, din toate timpurile sau dintre cei in activitate.
Dupa exemplul Simonei Halep, este de asteptat ca Nike sa creasca in preferintele romancelor. Toate asteapta un Grand Slam si promit sa se uite la meciurile Simonei mai mult decat la Campionatul Mondial de Fotbal.
Borsec, Aqua Carpatica si Dorna se intrec sa le satisfaca setea doamnelor conectate la sport si doar doua dintre ele mai cu seama pe a celor care practica alergarea.
Femeile raman reginele listelor de cumparaturi in majoritatea gospodariilor din Romania, iar Kaufland si Lidl trebuie sa-si apere teritoriul castigat. Toti retailerii de food vor urma sa le raspunda doamnelor cu raioane si mai mari de viata sanatoasa. Unii vor avea loc si de "sport".
Francezul Decathlon pare sa se bucure de o simpatie aparte in randul doamnelor. Nu e exclus ca rafturile de incaltaminte pentru alergare sa fie la mare-mare cautare si in 2018.
Napolact si Covalact vor continua sa o curteze pe Sano Vita pentru o gustare cu iaurt si cereale. Femeile stiu de ce.
Va creste penetrarea bancarizarii in randul femeilor interesate de handball. E timpul ca si bancile sa isi indrepte atentia spre cele care fac sport si sunt atente la alimentatie.
Banca Transilvania si AQUA Carpatica se bucura de o admiratie speciala. Nimic nu trece neobservat, mai cu seama sustinerea sportului in Romania.