Alex și Vlad se dau cu atașul prin Siberia. E un concurs, dar nu contează cine câștigă

Alex și Vlad se dau cu atașul prin Siberia. E un concurs, dar nu contează cine câștigă

Nu vă faceți griji dacă nu ați auzit până astăzi de The Ice Run. E o competiție rezervată oamenilor nebuni. În echipe de câte doi (nebuni), concurenții se urcă într-o motocicletă cu ataș și aleargă, vreme de două săptămâni, pe suprafața înghețată a lacului Baikal. Pentru cine a chiulit de la geografia de-a șaptea, asta este pe undeva prin Siberia. 

15 echipaje se urcă, deci, în niște Uraluri fabricate înainte de revoluție și-i dau blană vreo 800 de kilometri, cu pornire din Irkutsk și direcția Severobaikalsk. Scopul jocului este, în primul rând, să te întorci viu de pe acolo, dar dacă trecem peste această măruntă ambiție a oricărui concurent, există și mize mai ușor de povestit. De exemplu, componenta caritabilă, banii strânși pentru cauze apropiate de fiecare participant.

Și dacă tot știm noi doi băieți care vor să facă aventura asta, îi lăsăm chiar pe ei să ne povestească. Alexandru Agatinei și Vlad Grigore este numele lor. Pe Alex l-am luat la intrebari, asadar el ne va spune despre impactul social pe care cursa lor se dorește a-l avea, despre ONG-ul ”Comunitatea Noastra” si despre o curiozitate pe care o au: e vreun brand curajos care ar fi dispus sa se bage in treaba asta cu ei? 

A, si plot twist misto pe ultima suta! Matei Psatta & team, impreuna cu al lor start-up recent, The Pole Society,  vor transmite în timp real, pe unul din ecranele lor, toată nebunia cursei.

 

Despre idee si experiente anterioare

Vlad are gândul ăsta de ceva timp deja, el fiind un adevărat veteran în genul ăsta de experiențe. Când ne-am reîntâlnit la un moment dat astă vară în Vama Veche, la unul dintre party-urile pe care le organizează pentru astfel de aventuri, mi-a zis de The Ice Run, neștiind pe-atunci că vom face, de fapt, echipă pentru aventura asta.

La câteva luni de zile distanță, mi-am dat seama că ideea împărtășită și-a găsit propriile răspunsuri și în mintea mea, astfel încât în toamnă i-am scris aparent dintr-o dată exact așa “Cu ataș să fie!”. Iar de-atunci totul a venit de la sine, foarte dificil pe-a locuri, dar ne-am spus clar că orice-ar fi, vom trăi aventura asta, acum!

Cum ziceam și mai sus, Vlad a mai făcut parte din experiențe similare, printre care Mongol Rally și Mototaxi Junket, o cursă prin care traversezi Peru pe un taxi-scuter cu trei roți.

În felul ăsta a și venit cu ideea de-a iniția comunitatea Today You Can Do Anything, a comunitatea celor care își depășesc limitele, luând parte la aventuri extraordinare alături de oameni împreună cu care reușesc imposibilul.

 

Despre pregatire

Facem dușuri reci și alternative (duș la temperatură maxim de fierbinte, urmat de o repriză cât se poate de lungă de duș la temperatură maxim de rece), ceea ce generează șocuri termice prin care organismul capătă rezistență, imunitatea se întărește, stăm în frig purtând haine cât mai subțiri, mâncăm la intervale de timp lungi și regulate.

Pentru genul ăsta de experiență, e nemaipomenit tot ce se poate deprinde de la Wim Hof. Vom face călătoria pe o motocicletă cu ataș; am avut ocazia să ne insipăm și sfătuim cu Mihai Barbu, autorul cărții Vând kilometri, inspirată de propria experiență de călătorit cu o motocicletă cu ataș; iar cu ajutorul lui Cristian Ciornei, owner-ul Ural România, am putut experimenta cum e să mergi efectiv cu o motocicletă cu ataș.

 

Despre ONG

Comunitatea Noastră creează un model sustenabil de implicare activă în comunitățile locale. Oamenii din comunitate sunt încurajați și ghidați să identifice probleme cu care se confruntă sau nevoi reale pe care le au, pentru ca mai apoi aceștia să formeze echipe de proiect cu scopul de a găsi și implementa soluții; sunt implicați în întreg ciclul, de la identificarea problemei și până la rezolvarea ei.

În același timp, sunt aduse la un loc companiile, autoritățile publice, instituțiile de învățământ și societatea civilă, ca sprijin de know-how și financiar în implementarea proiectelor propuse.

Pe lângă awareness-ul pe care vrem să îl aducem pentru această inițiativă curajoasă, chiar îndrăzneață, am mai creat și pagina de fundraising Today in Siberia, unde oamenii care pot oferi și sprijin financiar să poată contribui.

 

Despre colaborarea cu The Pole Society

În urmă cu câteva săptămâni, Adriana Șandru (Digital Marketing & Social Media Strategist) punea un post pe Facebook prin care felicita și încuraja două inițiative cu răsunet și în afara țării, în care sunt implicați români.

Se referea exact la comunitatea Today (adică la mine și la Vlad Grigore) și la The Pole Society (Matei Psatta, Bogdan Savonea și Sergiu Gruita), care au primit recent finanțare străină pentru un proiect la care au lucrat timp de 6 ani. 

The Pole Society este un startup românesc care oferă posibilitatea de a livra reclame pe ecranele digitale din oraș, direct din aplicația mobilă sau de pe desktop. Aceștia ne-au oferit oportunitatea de a transmite în real time, în perioada 10-24 martie, aventura noastră din The Ice Run, pe unul dintre ecranele lor.

Acesta va afișa o hartă care va arăta permanent poziția noastră, dar și fotografii cu noi, din Siberia, ca să arătăm exact prin ce peripeții vom trece. În plus, Adriana a venit cu ideea de a încuraja publicul larg să interacționeze cu toată povestea prin selfie-uri cu ei în fața ecranului respectiv plus un mesaj de încurajare pentru noi, postate pe profilele lor de Facebook, urmând ca apoi să proiectăm pe ecran selfie-urile și mesajele lor de încurajare, ca să-i vadă tot orașul.

Ce ne lipsește din toată povestea asta este un brand curajos, care să "vină" cu noi în aventură, așa, din scurt. Vrem ca "Today in Siberia" să fie "Powered by" acest brand, care să apară pe ecran, în oraș timp de 14 zile. Căutarea e încă în plină desfășurare.

 

Despre frici

Uite, nu ne mai e demult frică, dar poate un bun advice pentru cei care citesc asta reiese din următoare expresie “Do it today or regret it tomorrow.”

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related