Gala Premiilor Top 3 ADC*RO a desemnat castigatorii anului 2017, marcand trecerea unui nou an in care eforturile creative ale industriei s-au materializat in proiecte notabile. In urma punctajului oferit de membrii Art Directors Club Romania, Miruna Dumitrescu este Copywriterul Anului, Raluca Matei primeste titlul de Art Directorul Anului, Impreuna #pentrumagichome este Ideea Anului, iar Clientul Anului este KFC.
A doua editie a Premiilor ADC a avut loc joi, 15 februarie, cand au fost acordate 4 premii ce incununeaza o parte a activitatii sectorului creativ din anul ce a trecut. Au fost jurizate si punctate 36 din cele mai vizibile si eficiente campanii care au ajuns in topul lunar ADC*RO in 2017, impreuna cu echipele si clientii implicati in proces.
De mentionat este si faptul ca pe lista celor mai apreciate si prezente agentii de publicitate in Top 3 ADC 2017 s-a distins McCann Worldgroup Romania, fiind urmata de Jazz, MSLGROUP The Practice, MullenLowe Romania si Ogilvy Romania.
„Este a doua editie a premiilor ADC si vreau sa spun un mare multumesc membrilor ADC care si-au dat timp luna de luna pentru a nominaliza si juriza gesturile spectaculoase de comunicare care apar in Romania. Desi suntem o organizatie informala si relaxata, miza premiilor ADC nu este mica. Pentru ca ele nu sunt acordate politic, cu presiune de retea, cu case-uri de festival impecabil construite, ci reprezinta admiratia sincera a unor profesionisti pentru alti profesionisti din comunicare.
Ambitia noastra este ca topul ADC sa devina reprezentativ pentru advertisingul romanesc si o sursa constanta de inspiratie, atat pentru oamenii de marketing cat si pentru publicitari. Si avem o rugaminte pentru toti creativii seniori, indiferent daca sunt in agentii sau sunt freelanceri: cand vedeti o campanie buna, trimiteti-o la [email protected]. Sa nu ne scape ceva”, spune Vali Suciu, Presedinte ADC Romania.
Raluca Matei (Jazz) a fost desemnata Art Directorul Anului, iar amprenta sa creativa se distinge in 3 proiecte aflate in Top 3 ADC*RO in 2017. O gasim pe locul 1 in luna noiembrie cu aceeasi campanie care castiga acum ideea anului: Impreuna #pentrumagichome, dar si pe locurile 2 si 3 cu LaMinut, Mustarul nr.1 al romanilor (noiembrie), respectiv Timp din timpul tau, campania realizata pentru Avon (martie).
Copywriterul anului, Miruna Dumitrescu (Jazz), a bifat doua prezente de locul 1 in topul ADC in lunile octombrie si noiembrie prin contributia adusa campaniilor Provident – Testul de Constientizare si Impreuna #pentrumagichome.
Initiativa care primeste cele mai multe aprecieri si, in acelasi timp, puncte ale juratilor ADC*RO – Impreuna #pentrumagichome – este realizata de Jazz pentru Asociatia MagiCAMP. Campania a reusit sa stranga peste 100.000 de donatori prin SMS-uri cu costul de 2 euro, fonduri necesare pentru constructia casei MagicHome, o cladire de 700 de metri patrati langa cel mai mare spital oncologic din Bucuresti. Campania s-a concretizat prin eforturile unei echipe formate din Raluca Matei, Roxana Cozaru (Art Directors) si Andreea Ghenoiu, Alina Varlanuta si Miruna Dumitrescu (Copywriters).
KFC primeste titlul de Client of the Year, prin prezenta in Top 3 ADC cu 3 campanii in 2017, semnate de MRM, McCann Worldgroup Romania si UM Studios: CEVA de la KFC (locul 1 in luna martie), KFC - Like Exchange (locul 2 in ianuarie) si Prelungeste vara! (locul 2 in octombrie).