Inspirat de povestea prințesei Sissi și de inovațiile pe care aceasta le-a făcut în acele timpuri, SISSI, cel mai apreciat brand de șuncă din România, lansează o nouă platformă de comunicare prin intermediul căreia consumatorii sunt încurajați să-și arate aprecierea față de persoanele dragi din viața lor. Această nouă umbrelă sub care SISSI va comunica pornește de la insighturile relevate de un amplu studiu realizat pe tot parcursul anului 2017 de către Caroli Foods Group, liderul pieței românești de produse din carne procesată. Astfel, studiul a confirmat și pentru femeia modernă din zilele noastre faptul că insightul “o femeie care se simte apreciată, poate realiza lucruri mărețe, inovatoare… poate chiar schimba lumea!” a trecut testul vremii și este la fel de relevant și astăzi.
“Cred cu toată ființa mea că o persoană care se simte apreciată poate realiza lucruri mărețe, că aprecierile sincere, la obiect și făcute dezinteresat pot deschide cu adevărat inimi. Puteți găsi ajutor, nu doar să transmiteți gândurile voastre de apreciere, ci și să vă găsiți inspirația în zecile de modele de scrisori de apreciere pe platforma sissiromania.ro. De aceea, dacă doriți ca persoanele din jurul vostru să prindă aripi, să facă lucrurile mai repede, mai bine și cu rezultate spectaculoase, arătați-le aprecierea voastră cât mai des.”, a declarat Anamaria Băjan, Director Executiv de Marketing, PR și Business Development al Caroli Foods Group.
“Suntem Direcția 5 și suntem primii care ne-am alăturat inițiativei Sissi de a încuraja românii să-și arate aprecierea. De prea multe ori uităm să arătăm aprecierea persoanelor importante din viața noastră. Uităm să le spunem cât de mult înseamnă pentru noi și cât de mult ne-au ajutat să fim ceea ce suntem. Un mesaj de apreciere, pentru cineva drag este mai mult decât o mulțumire. Este recunoaștere, inspirație, empatie și căldură sufletească. Este modul în care îi facem pe cei care contează pentru noi să se bucure și să se îmbogățească, să înflorească și să primească înapoi ce ne-au dat. Acum e momentul ca o persoană specială din viața ta să afle cât de mult o apreciezi.”, au explicat Marian Ionescu și Cristian Enache, Direcția 5.
Campania de comunicare a brandului se derulează în perioada 15 decembrie - 8 martie și constă în 3 spoturi TV, platforma de felicitari sissiromania.ro, pe care consumatorii sunt invitați să-și arate cat mai des aprecierea, activări in-store, concursuri in digital, și va culmina cu o Gală a Aprecierii pe data de 8 Martie.
“Sunt momente în care un cuvânt, un mesaj pozitiv, un gest îți luminează ziua, îți readuc zâmbetul. Însă de cele mai multe ori, uitam să convertim gândurile invizibile de apreciere în acte vizibile față de persoanele dragi și speciale din viața noastră. Tocmai de aceea, Sissi te încurajează să-ți arăți și tu cât mai des aprecierea, în noua campanie de comunicare. Pentru că a-ți afișa aprecierea nu ține de timp și de intenție, ci de prioritate și acțiune!” a conchis Alina Lupașcu, Category Marketing Manager la Caroli Foods Group.
Echipa Caroli Foods Group și agenția implicată în acest proiect este formată din:
Anamaria Băjan - Marketing, Business Development and PR Executive Director
Alina Lupașcu - Category Marketing Manager
Anca Rancea - PR
Creative & Strategy - Fiodor Ad Studio
Casa de producție - Fiodor Ad Studio
Răzvan Mărculescu - Regizor