La final de 2017 ii regasim in fruntea Top 3 ADC*RO pe cei de la Sector 7 cu Hotline Zoot, fiind urmati de Cohn&Jansen JWT cu Va Vedem – Ads Campaign si MSLGROUP The Practice pentru Medlife – Prima operatie LIVE 360 VR din Romania.
Daca in luna noiembrie, Zoot se afla pe lista mentiunilor in topul ADC, in decembrie sunt ocupantii primului loc cu o campanie despre ce sa nu cumperi de sarbatori, la care au lucrat Alex Cotet (Copywriter), Alina Nechita si Alexandra Mateescu (Art Directors).
Andy Daniluc, membru ADC*RO si Founder & Director Cake spune ca: “E greu sa faci orice pentru Craciun, Paste, Valentine’s Day care sa nu fie done before, sau macar sa para fresh. Desi hotline-uri s-au tot facut, mi-a placut premisa despre “te sfatuim ce cadouri sa nu iei”. O activare insightful, bine scrisa si executata, care probabil a si ajutat cativa oameni sa nu se prezinte cu pijamale sau seturi deodorant + spray din supermarket sub pom".
Pe locul 2 in top se afla Va Vedem (Ads Campaign) de la Cohn&Jansen JWT pentru Centrul Roman de Politici Europene, o campanie care functioneaza prin strangerea de donatii online pentru aduri cu mesajul va vedem care ajung la parlamentarii romani. Adurile microtargetate pe zona Palatul Parlamentului le vor fi afisate pe paginile de Facebook sau pe alte site-uri relevante accesate de parlamentari in orele de lucru petrecute pe internet. Parte din echipa de proiect sunt Octavian Budai (Art Director) si Alex Negoescu (Copywriter).
La finalul listei gasim initiativa originala a celor de la MSLGROUP The Practice si MedLife care au realizat prima transmisie live 360 VR a unei operatii pe creier. Materialul final are o durata de 6 ore, iar pentru acesta a fost nevoie de 8 camere de filmat si a implicat 3 medici si 3 asistente.
Initiativa face parte din campania MedLife Tehnologia de maine si are in vedere avantajele evolutiei tehnologiei in medicina astazi. La proiect au lucrat Anca Gheorghe – Head of Experience & Events, Oana-Andreea Logigan – PR Director, Mara Balaban - PR Specialist si Monica Jitariuc – Managing Director.
Printre mentiunile lui decembrie se afla:
· Vodafone - Istori@ Biblioteca Digitala: un proiect pentru Vodafone in parteneriat cu Biblioteca Humanitas al agentiei FCB Bucharest. Acesta lanseaza o noua sectiune in aplicatia Biblioteca Digitala, o metoda alternativa de a invata istorie, al carei continut imprumuta informatiile ultimei editii din manualul de clasa a VIII-a publicat de Humanitas.
Ideea s-a materializat prin aportul lui Arpad Fekete (Art Director), Andrei Mihailescu si Radu Constantinescu (Copywriters);
· Mega Image - Produs imposibil de cumparat: o campanie de constientizare privind donarea de sange realizata de McCann Bucuresti. Lantul a introdus pe rafturile a 20 dintre magazinele sale un produs care nu este de vanzare si care semnalizeaza problema donarii. La proiect au colaborat Rafaela Beldie (Copywriter) & Radu Soimulescu (Art Director);
· The Training Billboard: FCB Bucharest pentru Federatia Romana de Rugby. Pentru a atrage oamenii catre doua meciuri de rugby ale echipei nationale Stejarii (si catre rugby in general), proiectul si-a propus sa transforme in mod neconventional panourile publicitare in porti de rugby la care trecatorii se pot antrena.
Echipa care a lucrat la proiect ii grupeaza pe Olivia Spanu (Copywriter) si Viorel Holovaci (Art Director).
Top 3 ADC 2017 se incheie cu un eveniment de premiere in care membrii ADC*RO vor oferi distinctiile: Ideea Anului (dintre toate ideile de pe locul 1 in 2017), Clientul Anului si Echipa Anului (Art Director & Copywriter). Toate detaliile despre eveniment vor fi anuntate in curand.