Cu peste 800 milioane de utilizatori activi, lunar, worldwide, Instagram a devenit cea mai vibranta platforma sociala si, implicit, o provocare pentru brandurile care vor sa se promoveze pe Instagram. In US, 70% dintre branduri sunt deja prezente pe Instagram, iar majoritatea isi doresc un engagement rate cat mai mare, interactiuni cat mai multe si un ROI pozitiv. Dar cum poate o platforma de share-uit poze si video-uri sa genereze vanzari pentru un business sau brand?
‘Instagram is more than a mobile photo and video sharing social network, it’s your brand’s playground, where your brand identity unfolds in a visual, creative and efficient way.’
Asa a aparut socialinsider.io - un tool de monitorizare a brandurilor pe Instagram. In prezent, este folosit de 9000 de clienti worldwide, din companii precum: Blitzmetrics, Skyscanner si Vice.
"Easy to use, clean UI, great stats, amazing support, low price! Good tool to have in your arsenal." - Dennis Yu (writer @Adweek, CTO @Blitzmetrics).
Scopul aplicatiei este de a-i ajuta pe social media manageri cu date si rapoarte custom despre campaniile competitiei.
Cum reuseste?
- Analizeaza si ofera date istorice despre evolutia profilului de Instagram si a hashtag-urilor.
- Ofera statistici despre evolutia engagementului pe zi, saptamana sau luna a profilului monitorizat.
- Afiseaza statistici despre tipurile de postari ale brandurilor pe Instagram si ce tip de postare genereaza un engagement rate mare.
- Analizeaza hashtag-urilor competitiei si ofera posturile cu hashtag-ul respectiv impreuna cu un top al celor mai influenti utilizatori ai hashtag-ului.
- Ofera rapoarte white-label (.ppt si .pdf) ce pot fi customizate cu logo-ul agentiei sau al clientului.
Aplicatia poate fi accesata online, este necesara crearea unui cont pentru a extrage datele si pot fi analizate pana la 50 de profile sau hashtags pe Instagram. In acelasi timp, socialinsider.io ofera statistici despre paginile competitive din Facebook.
Echipa sau ’team of three’ cum ne place noua sa spunem este formata din doi programatori - Andrei si Razvan - si un om de marketing - Adina. Ei sunt oamenii cu care te vei intalni in caz ca ai nevoie de ajutor, ai sugestii legate de produs sau doar vrei sa ne saluti.