FocusGrupuri.ro, serviciul care transparentizeaza costul research-ului calitativ

FocusGrupuri.ro, serviciul care transparentizeaza costul research-ului calitativ

S-a lansat FocusGrupuri.ro, un proiect comun IziBiz si SMARK, parte a unui demers care vine pe fondul schimbarii industriei research-ului/cercetarii. Serviciile FocusGrupuri.ro sunt destinate tuturor potentialilor beneficiari ai cercetarii calitative si ofera acces rapid, direct si complet transparent la cele mai folosite servicii de cercetare calitativa - de la focus grupuri si interviuri in profunzime, la comunitati online pentru generare de insighturi sau interviuri in home.

Serviciile oferite pe site au preturile, echipa, livrabilele si durata minima de implementare detaliate - ceea ce constituie o noutate pe piata de cercetare din Romania.

"De-a lungul timpului, am identificat mai multe lucruri care ar trebui schimbate in industria research-ului, pentru care am inceput sa gasim solutii. Unul dintre acestea este legat de transparenta in relatia cu clientii potentiali si de pozitionarea companiilor de cercetare vis-a-vis de acestia, mai ales in ceea ce priveste cercetarea calitativa.

Astfel, desi de multe ori pozeaza in consultant, researchul calitativ vinde de fapt produse (nu chiar servicii) si de obicei produsul central este focus grupul. El nu ofera ‘by design’ rezolvarea unei probleme de business, ci vinde x focus grupuri si y interviuri. Pentru ca fie asa doreste clientul, fie asa considera compania de cercetare, fie asa impun anumite constrangeri organizationale. Si atunci, pana la colaborare, se pierde uneori foarte mult timp cu negocierea si ofertarea, existand discrepante foarte mari de pret - venite pe fondul unei presupuse expertize, nu intru totul vizibila sau verificabila - intre firmele de pe piata.

Am hotarat astfel sa venim cu produse standard, complet transparente din punct de vedere al costurilor, o echipa experimentata si vizibila pe site, si, nu in ultimul rand, cu niste schimbari de proceduri si de livrabile care sunt deja in conformitate cu noul regulament european de protectie a datelor cu caracter personal (GDPR), ce va intra in vigoare in mai 2018 si va afecta semnificativ industria", declara Alexandru Dincovici, Owner IziBiz Consulting.

FocusGrupuri.ro ofera in prezent Focus Grupuri, mini Focus Grupuri, Interviuri in Profunzime, Diade, Triade, Interviuri In Home si Comunitati Online.
In 2018 vor fi adaugate si produse semi-standardizate de etnografie.


www. FocusGrupuri.ro

Procedurile aferente sunt aliniate cu principiile si normele impuse de GDPR, avand in vedere schimbarile care vor surveni si in aceasta industrie, in 2018, ceea ce presupune o atentie semnificativa acordata tuturor prelucrarilor de date cu caracter personal.

Echipa FocusGrupuri.ro este alcatuita din Alexandru Dincovici, antropolog si Chief Researcher, Mircea Goea, expert in cercetare de piata si Field Manager si Alexandra Dincovici, psiholog si Senior Researcher.

Targetul FocusGrupuri.ro il constituie, in primul rand, companiile care stiu ce vor si au nevoie de rezultate rapide si de o trasabilitate mai mare a proiectelor. Avem in vedere mai ales companiile cu departamente de research in house si agentiile - beneficiari care sunt in masura sa lanseze un brief detaliat si sa lucreze cu un produs de research finit.

Un target secundar il constituie companiile care, chiar daca nu detin know how intern, au nevoi punctuale de cercetare calitativa si doresc un produs transparent si foarte usor de accesat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related