Marmite, brandul deținut de Unilever, a mers mult timp în reclamele sale pe ideea ”ori îl iubești, ori îl urăști”. Iar acum, ca lucrurile să devină cu adevărat serioase, a recurs la cercetarea genetică pentru a-și demonstra mesajul, scrie Creativity-Online.
Marmite a apelat la cele mai importante centre din Marea Britanie de testare genetică, DNAFit, iar cercetătorii de acolo au condus teste clinice pentru a afla dacă oamenii sunt predispuși genetic pentru a iubi sau a urî ceva. Rezultatul a arătat că, într-adevăr, fiecare dintre noi se naște cu tendința de a fi 'lover' sau 'hater.'"
Campania de PR, condusă de W Communications, merge un pic mai departe, lansând kituri de testare genetică, pe care le poate cumpăra oricine (pentru 117$). În paralel, agenția digitală AnalogFolk a dezvoltat o aplicație de mobil, TasteFace, care va folosi tehnologie de recunoaștere facială pentru a vedea dacă utilizatorilor le place sau nu Marmite.
Toate astea vor fi transpuse și într-un spot realizat de Adam&Eve/DDB, care au făcut, deja, și această explicație video pentru online: