Testul de marketing absolut. Iubirea căutată în gene

Testul de marketing absolut. Iubirea căutată în gene

Marmite, brandul deținut de Unilever, a mers mult timp în reclamele sale pe ideea ”ori îl iubești, ori îl urăști”. Iar acum, ca lucrurile să devină cu adevărat serioase, a recurs la cercetarea genetică pentru a-și demonstra mesajul, scrie Creativity-Online.

Marmite a apelat la cele mai importante centre din Marea Britanie de testare genetică, DNAFit, iar cercetătorii de acolo au condus teste clinice pentru a afla dacă oamenii sunt predispuși genetic pentru a iubi sau a urî ceva. Rezultatul a arătat că, într-adevăr, fiecare dintre noi se naște cu tendința de a fi 'lover' sau 'hater.'"

Campania de PR, condusă de W Communications, merge un pic mai departe, lansând kituri de testare genetică, pe care le poate cumpăra oricine (pentru 117$). În paralel, agenția digitală AnalogFolk a dezvoltat o aplicație de mobil, TasteFace, care va folosi tehnologie de recunoaștere facială pentru a vedea dacă utilizatorilor le place sau nu Marmite.

Toate astea vor fi transpuse și într-un spot realizat de Adam&Eve/DDB, care au făcut, deja, și această explicație video pentru online:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related