[La cald, de la Cannes] Ana Trif (Golin): Se propune o lume ageless, colourless si stereotypeless. Doar ca prin tot acest efort, uneori fortat, riscam sa uitam de echilibru

[La cald, de la Cannes] Ana Trif (Golin): Se propune o lume ageless, colourless si stereotypeless. Doar ca prin tot acest efort, uneori fortat, riscam sa uitam de echilibru

Festivalul de la Cannes s-a terminat, dar transmisiunea noastra de acolo continua. Ana Trif, Director Consumer Division Golin, isi face temele de "tocilara" si ne povesteste despre prezentari, conferinte si cursuri. Dar si despre atmosfera, oameni, petreceri, plaja, cozi si securitate. Si despre diversitate, subiectul principal de conversatie din cadrul festivalului, anul acesta.

 

In mod cert, mult mai misto pentru ca am venit noi in numar mare :)). Sunt impreuna cu colegii de la MullenLowe si un grup frumos iti impune un filtru pozitiv pentru tot ceea ce se intampla, mai ales ca ma aflu la prima experienta de Cannes.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related