Povestea "1 iunie Zi Libera". Cum au dat GMP Group si Itsy Bitsy FM liber parintilor si copiilor

Povestea "1 iunie Zi Libera". Cum au dat GMP Group si Itsy Bitsy FM liber parintilor si copiilor

Mai intai au fost research-urile efectuate de Itsy Bitsy FM care scoteau la iveala efectele negative ale lipsei timpului de calitate petrecut de parinti alaturi de copii lor. A urmat intentia brandului de a adresa o problema considerata de nisa la nivel larg. A venit ideea GMP de a demara o actiune ampla, alaturi de Point Public Affairs, pentru ca ziua de 1 iunie sa devina sarbatoare nationala. Nu doar pentru cele 24 de ore de timp extra oferit parintilor si copiilor, ci pentru crearea unui reminder anual al problemei si al solutiei. 

A urmat un teasing, amplificat alaturi de GMP PR, care a presupus impachetarea realitatilor descoperite in studiile si de catre psihologii  Itsy Bitsy intr-o forma mai usor de digerat. A iesit in lume sindromul ATCP (Angered Temper with Choleric Progression), propagat printr-o campanie intensiva de continut si media relations, care a atins si TV-ul, realizata in colaborare cu GO Studio si Webstyler.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related