Care este imaginea femeii in mass-media romaneasca? Cum influenteaza diversitatea de gen in functiile de conducere din industriile de marketing si comunicare portretizarea femeii in productii autohtone, campanii de publicitate, aparitii in publicatii print sau programe TV?
Ne propunem sa raspundem la toate aceste intrebari si nu numai in urmatoarea editie Lady Steps, seria de conferinte care promoveaza femeile de succes din industriile creative din Romania si nu numai.
Ajunsa la a 3-a editie, Lady Steps, seria de seminarii inspirationale, propune o noua tema de dezbatere - The Media Edition - si are ca invitate trei dintre cele mai influente voci din industria de marketing si comunicare din Romania: Anca Ungureanu (Director Identitate & Comunicare, UniCredit Bank), Denisa Mihai (PR & Advertising Manager Romania & Moldova, Avon) si Ioana Ulmeanu (Editor Coordonator, Elle Romania).
Pe langa o radiografiere a imaginii femeii in mass-media, fiecare invitata va vorbi despre experienta personala legata de subiect si va prezenta exemple de best practices care seteaza un exemplu pozitiv.
“Daca in primele 2 editii Lady Steps am facut cunostinta cu antreprenoare, directoare de creatie sau PR si am aflat detalii “behind the scenes” din drumul lor spre succes, ne-am gandit ca in editia aceasta sa schimbam putin macazul si sa discutam despre o alta tema importanta pentru noi: este femeia prezentata corect in comunicare?
Daca nu avem femei in pozitii de conducere ale departamentelor de creatie, putem avea output creativ care sa fie bazat pe insight-uri si experiente reale ale ambelor sexe? Discutam despre asta cu 3 femei care se confrunta cu decizii referitor la ce apare la TV, pe un billboard sau in publicatii print si eu una sunt foarte curioasa sa aflu ce au de povestit.”, spune Sandra Bold, Head of Copy MRM/McCann si Co-founder Lady Steps.
“Portretizarea femeii in mass-media poate fi privit ca un subiect fierbinte si totodata sensibil, dovada ca pana acum nu a existat o foarte mare discutie pe marginea subiectului.
Lady Steps e despre sustinerea si promovarea femeilor in pozitii de leadership in industria creativa romaneasca, insa, daca ne uitam atent, numarul de campanii in care femeia e prezentata fie ca o gospodina cuminte fie ca o pisicuta sexy e invers proportionala cu numarul de directoare de creatie. Asta a fost motivul pentru care am decis ca Lady Steps #3 sa fie media focused.“ spune Simona Suman, Group Creative Director, Jazz Communication si Co-founder Lady Steps.
Seria de conferinte Lady Steps este sustinuta de ADC Romania, The Institute, Electrecord si inspirat de Unicredit Bank Romania.
Accesul la eveniment este liber, in limita locurilor disponibile. Inscrieri pe adresa: [email protected].
Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania este cea mai densa concentratie de talente creative si lideri de creatie din industria de publicitate romaneasca. Activitatea creativa si recunoasterea publica obtinuta de membrii ADC Romania pot defini fara dificultate traiectoria, momentele cheie si succesele industriei publicitare locale dar si regionale.
Misiunea organizatiei este de a conecta si de a aduce impreuna cele mai puternice talente creative si de a le pune la dispozitie instrumente prin care sa se manifeste cu solidaritate, generozitate si excelenta profesionala.