[Un brand pentru Bucuresti] Catalin Rulea: Probabil ca as lasa loc de interpretare si as spune Bucuresti. Care Bucuresti?

[Un brand pentru Bucuresti] Catalin Rulea: Probabil ca as lasa loc de interpretare si as spune Bucuresti. Care Bucuresti?

De exemplu, o curte interioara, un lampadar, vin sau ceai de menta. Sau duminica la soare pe trotuar, cu doua scaune scoase in strada si un pahar inalt de bere. Asta e o bucata din Bucurestiul lui Catalin Rulea. Si pentru ca solistul Toulouse Lautrec este si advertiser cultural, l-am intrebat despre initiativa primariei Bucuresti de a cauta un logo pentru acest oras si am mers mai departe, catre posibilul lui brand, care ar trebui sa ii stea in spate.

Bucurestiul poate fi orice, crede Catalin. 

Poate fi un oras stalinist cu bloc langa bloc si batator de covoare in curtea interioara, poate fi un centru de business, poate fi un orasel cu casute interbelice, un oras al Nouveau Riche, poate fi Istanbul sau poate fi Paris, aproape ca avem si favela.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related