IAA România celebrează Ziua Publicității pe 24 noiembrie 2016. Cu această ocazie, IAA Romania își propune să aducă în atenția tuturor actorilor din piață, de la profesioniștii din industria de marketing și comunicare până la autoritățile din instituțiile publice, teme de actualitate care vorbesc despre importanța publicității în societate într-un eveniment realizat cu sprijinul PRO TV, Carrefour România și Grolsch. Moderatorul va fi Dragoș Bucurenci.
Ziua Publicității va fi formată din patru conferințe ce vor aborda subiectele: “Marcomm și tehnologie”, “Educație pentru marcomm/ Industria să redevină atrăgătoare și performantă”, „România - Hub creativ global" și „Effie insight book”.
Prima discuție va încerca să afle răspunsul la intrebările: Creativitatea e determinată de evoluția tehnologiei sau tehnologia se dezvoltă prin creativitate?, Ajută tehnologia la transmiterea mesajelor în campaniile publicitare?
În plus, participanții vor vorbi și despre asemănările și diferențele dintre România și restul Europei din punct de vedere creativitate și dezvoltare tehnologică. Panelul va fi moderat de George Buhnici, realizator ILikeIT.
Printre vorbitori se numără Andrei Lăscuț ( owner The Temple), Edi Chereji (Marketing UNTOLD), Dragoș Stanca (Fondator ICEEfest), Cristian Munteanu (antreprenor și fondator Qalendra), Mikey Haș (vlogger și fondator Doza de Haș), Bogdan Lupu, Head of Digital Marketing, Carrefour Romania.
„Educație pentru marcomm/ Industria să redevină atrăgătoare și performantă” își propune să găsească soluții, alături de Mihai Coman (Prof. Dr., Decan FJSC), Ioana Popescu (Prof Dr., Prodecan Facultatea de Marketing, ASE Bucuresti), Dumitru Borțun (Prof Dr, Șeful Comisiei de Evaluare și Asigurarea Calității, FCRP – SNSPA), Mihaela Ginju, (Director Executiv Fundatia Erudio) sau Maria Predoiu (Presedinte IAA), care să alăture mediul academic de cel de afaceri și care să păstreze absolvenții în domeniul marcomm.
De asemenea, Dan Petre, moderatorul discuței, (Partener D&D Research) va aduce în discuție rolul agențiilor și cliențiilor de publicitate în creșterea pieței, dar și în creșterea nivelului educației.
Cel de-al treilea panel, „România - Hub creativ global”, moderat de Dragoș Bucurenci (Communication Strategist), va provoca participanții (Tudor Giurgiu - regizor, fondator TIFF, Mihnea Gheorghiu vicepreședinte ADC România, director de creație Publicis, Cătălin Dobre, creative director McCann Bucharest, Andrei Borțun - fondator Romanian Design Week, DIPLOMA) să răspundă la intrebările:
Cum ajungem dintr-o industrie de execuție într-o industrie de concept? Cât și cum ajută festivalurile și premiile la creșterea vizibilității României? Cum se vede creativitatea românească din Londra, Paris, Amsterdam, New York? Cum te pregătești pentru un premiu? Ce faci după ce-l primești? Cum ne promovăm valorile?
La ultima temă, Effie insight book, Roxana Baiaș, președintele comitetului de organizare Effie 2016, va examina alături de invitați schimbările produse în cadrul competiției Effie, despre noul proces de jurizare și dacă influențează cumva modul de scriere a unui studiu de caz sau chiar modul de gândire a unei campanii.
Printre vorbitori se numără Alexandra Iavorschi, Managing Partner Starcom Mediavest, Victor Stroe, Planning Director, Leo Burnett Bucharest, Diana Flutur, Managing Director, Owner MRI Research & Consulting / part of TheNetwork, Răzvan Mircea, Marketing Director at STRAUSS Balkans.
Evenimentul se va desfășura la Point, începând cu ora 9 dimineața. La discuții vor participa personalități importante ale industriei, antreprenori, oameni de creație sau specialiști în tehnologie și mediul digital.