Ce pofta ni s-a facut doar la gandul ca o sa ne gateasca 18 agentii din marcomm-ul romanesc, in cadrul unui eveniment de care poate ati mai auzit, cel putin dintr-un anunt de mica publicitate infiltrat pe ici pe colo in ultimele saptamani sau dintr-o ancheta condusa pe wall-urile agentiilor de comunicare romanesti, pe care orice mama de publicitar ar aprecia-o nespus.
Se numeste Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl, este organizata de IQads si se afla la cea de-a patra editie in 2016.
Daca ne luam dupa experientele din anii trecuti, ne asteptam la guri cascate pe motiv de art direction culinar (cunoscut si drept plating) si trip-uri opulente pentru papile gustative, toate asigurate de publicitari intr-o structura de doua zile plus finala - pe 9, 10 si 11 noiembrie la Chef Parade Cooking School (parterul Metropolis Center, din Str. Grigore Alexandrescu 89-97).
Acum sa vedem ce line-up va performa in bucatarie pe timpul asta, intr-o saptamana.
Echipele ce culinaresc. Si logo-urile care le tin isonul
Avem multe reveniri si niste debutanti curajosi, unii dintre care ne-au si teasuit prin interviuri legat de dish-ul minune care, atentie, trebuie prezentat la fel de creativ cum e gatit.
A patra oara la Cupa Agentiilor la Gatit sunt Geometry Global - Cu De Toate, pastel - flambelle si, respectiv, grupul Lowe din care participa anul acesta Profero - OctoCooks si Golin - GOLin FARFURIE.
Acestia sunt seniorii care stiu care e treaba cu Cupa si de ce e de revenit; intre altele, pentru o infuzie binemeritata in niste treburi concrete, de viata, cum este hrana noastra, cea de toate zilele.
La a doua participare, inarmati cu experienta primei dati de bucatareala, se afla pe ACTIV AD - ActivChefs, Business Results - Curcubeu pe Ceru' Gurii, Foodwise - The Foodwisers, GfK - Cooking Monsters si Outbox - Lunchbox.
Si ii avem, apoi, pe bobocii care vor afla cat de curand cum e sa razi si sa plangi in timp ce stai cu un ochi pe cronometru si cu celalalt pe sufleul din cuptor: Beans United - Monchee Beans, Craft Interactive - Crafters, Hedonic - Hedonic Cooks, GMP PR - Carla's Beans, Minio - Minio-Chilli-O, New Age Advertising - Divina Farfuria, Smartpoint - bakepoint , Zaga Brand - Zagatim si Zenith Romania - Zookies.
Probele, desfasurarea si evaluarea
Avem cate doua. Una principala, cu ingredient ales in prealabil si posibilitate de slefuire a conceptului culinar, de 70 de minute. Ingredientele fac parte din componenta platformei Ingredientul Secret Electrolux si asigurate de Lidl. Cealalta, speciala, cu gatire in cuptoare cu aburi Electrolux si brief tras pe loc, de 60 de minute.
Membrii juriului, cei pe care trebuie sa-i impresionati, ii vom anunta foarte curand. Juriul Electrolux va evalua separat evolutia echipelor din cadrul probei speciale "Abur in bucate", aceasta fiind o competitie de sine statatoare. Criteriile? Creativitate, tehnica si teamwork. Detalii aici.
In decursul eforturilor din bucatarii, drept memo ca nu stresul, ci distractia face mancarea mai buna, vom avea la dispozitie o oaza cu vin Floare de Luna si bere de ghimbir John Crabbie's, ambele distribuite de Halewood.
Tot ce va povestim noi aici o sa se intample in live action pe 9, 10 si 11 noiembrie la Chef Parade Cooking School.
Vreti sa-i sustineti sau sa-i trollati (cu bun simt) pe publicitarii de la cratita? Perfect, haideti, intrarea se face in functie de amplitudinea vocala si simtul umorului.
Partenerii evenimentului
Despre Lidl
De la intrarea pe piata romaneasca in 2011, Lidl a devenit unul dintre cele mai importanti retaileri din Romania. Lidl dispune astazi de magazine in mai toate tarile europene si este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine de tip discount din Europa. Cucerirea de noi piete, in care ofera clientilor calitate maxima la cele mai avantajoase preturi, ramane si pe viitor obiectivul Lidl cel mai important.
Despre Electrolux
Cu aproape 100 de ani de experienta in realizarea echipamentelor profesionale pentru cei mai buni bucatari profesionisti din Europa, Electrolux aduce excelenta culinara atat in cele mai renumite bucatarii ale lumii, cat si in casele utilizatorilor.
Pe platforma The Secret Ingredient, Electrolux propune in fiecare luna un ingredient secret, insotit de informatii despre istoria, valorile nutritive, retete si trucuri de folosire in meniul de zi cu zi. Astfel, Electrolux aduce excelenta in bucatarie nu doar prin tehnologie de top, ci si prin informatii si sugestii care dezvolta creativitatea culinara. Toate sfaturile culinare sunt oferite de Electrolux in parteneriat cu Chefi profesionisti.
Despre Halewood
Grupul International Halewood Wines & Spirits este cel mai mare producator si distribuitor independent de bauturi din Marea Britanie, activand de peste 35 de ani pe piata. In Romania, Halewood Wines & Spirits detine peste 350 de hectare de vita de vie plantate in perioada 2002-2009, in unele dintre cele mai reprezentative zone viticole ale tarii: Dealu Mare si Murfatlar. Pe langa brandurile de vin proprii, in portofoliul companiei se regasesc si vinuri de import de la cele mai renumite case sau produse spirtoase produse de compania-mama din Marea Britanie.
Despre Chef Parade
Conceptul Chef Parade este adus si dezvoltat in Romania de catre Privileg Catering. Intr-un spatiu modern, Chef Parade Cooking School gazduieste cursuri de gatit, petreceri, workshop-uri si team building-uri pentru corporatii, adresandu-se tuturor celor care vor sa invete, sa se relaxeze sau sa-si desavarseasca abilitatile culinare.
Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor si ai uralelor isi gasesc locul, pentru al patrulea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit, un eveniment IQads care face parte dintr-un concept mai amplu de intreceri creative dedicate industriei publicitare din Romania - "Cupa Agentiilor". Scriem retetarul Cupei la Gatit inca din 2013 si starnim creativii sa se infrunte in preparate si farfurii. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, Culinar.ro si Radio Guerrilla.