McCann Erickson Romania, Graffiti BBDO si Headvertising & Skepsis semneaza cele mai creative lucrari in luna iunie, conform membrilor Art Directors Club Romania.
Campania realizata de McCann Erickson Romania pentru brandul Mastercard se numeste “Gianluigi Buffon gives a Priceless Surprise to his #1 fan”.
Fanul lui Buffon, unul dintre cei mai buni portari din lume, isi tatueaza fata idolului sau din fotbal. Reclama prezinta momentul in care Buffon ii ofera acestuia supriza vietii sale. Numarul de vizualizari pe YouTube a trecut de 90.000.
Conceptul este semnat de Costin Bogdan, Senior Copywriter McCann Erickson Romania.
“Multe branduri se ingramadesc pe fotbal si muzica pentru a crea o asociere relevanta pentru audienta. Si putine reusesc sa faca ceva interesant si memorabil. Cand un fotbalist ca Buffon isi tatueaza pe brat chipul unui fan e ceva nemaipomenit, aparte - in linie cu madnessul de care vorbeste brandul Mastercard. O experienta de brand puternica. Bravo Mastercard si "nebunilor" care au propus si implementat asa ceva”, declara Ema Prisca, Independent Creative Director & membru ADC*RO.
Corso a lansat campania „Of Corso ca esti Corso", care este prima semnata de Graffiti BBDO de la castigarea contului de creatie. Campania cuprinde cinci spoturi cu acelasi concept creativ.
Dintre acestea, „Pasarile” si „Sarpele” au obtinut locul al doilea in topul ADC*RO. Ambele au fost vizualizate de cate 200.000 de ori pe YouTube.
Pasarile
Sarpele
Echipa de creatie este formata din Cristina Panaitescu, Irina Iliescu, Razvan Alexandrescu // Art Director si Ionut Iordache, Alex Badarau, Monica Felea // Copywriter.
Headvertising & Skepsis au dezvoltat pentru NN ideea „Colecta de pupici”, cu care castiga locul al treilea in top. Ca parte a campaniei de lansare a asigurarii de sanatate, NN a amplasat in Baneasa Shopping City din Bucuresti o instalatie de donat pupici in beneficiul copiilor din orfelinate si al celor aflati in prag de separare de familie, de care are grija Hope and Homes for Children. Pentru fiecare pupic donat de vizitatori, NN va dona la randul sau cate 1 euro Fundatiei.
Andrei Besliu, Art Director, si Rafaela Beldie, Copywriter, de la Headvertising & Skepsis sunt oamenii din spatele campaniei.
Urmatoarele trei mentiuni sunt Muzeul Coruptiei din Romania de la Kinecto Isobar pentru Uniunea Salvati Bucurestiul, Inseteaza-te! de la FCB Bucharest pentru Bucovina si Groupama Asigurari 2016 Continuitate de la Leo Burnett & Target pentru Groupama Asigurari.
Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate.
Art Directors Club Romania este cea mai densa concentratie de talente creative si lideri de creatie din industria de publicitate romaneasca. Activitatea creativa si recunoasterea publica obtinuta de membrii ADC Romania pot defini fara dificultate, traiectoria, momentele cheie si succesele industriei publicitare locale dar si regionale.
Misiunea organizatiei este de a conecta si de a aduce impreuna cele mai puternice talente creative si de a le pune la dispozitie instrumente prin care sa se manifeste cu solidaritate, generozitate si excelenta profesionala.